به گزارش پارس به نقل از فارس محسن بیاتی‎ نیا امروز   با اشاره به مصدومیتی که در دیدار برابر سایپا از ناحیه صورت با آن مواجه شد، اظهار کرد: هم اکنون سه هفته از عملم گذشته و با وجود درد چند روزی است که با بازیکنان و زیر نظر پزشک با تیم تمرین می‎ کنم و مشکلی از نظر بدنی ندارم.

وی با بیان اینکه سه شکستگی استخوان در ناحیه زیر بینی، شکستگی در فک، دندان و پارگی لثه داشتم، تصریح کرد: با خوردن ۷۰ تا ۸۰ بخیه شدیدترین مصدومیت را طی چند سال گذشته در لیگ تجربه کردم که امیدوارم خداوند برای هیچ بنده‎ ای آن را نخواهد.

بازیکن تیم فوتبال ذوب‎ آهن با اشاره به رسیدگی مسئولان باشگاه ذوب‎ آهن افزود: مسئولان باشگاه در این مدت رسیدگی خوبی داشتند و هزینه‎ هایی که باید می‎ شد را انجام داده‎ اند که جا دارد از آنها تشکر کنم.

وی اضافه کرد: با نظر پزشکان و در صورتی‎ که مشکلی پیش نیاید از دو هفته دیگر می‎ توانم برای تیم به میدان بروم اما حدود ۳۰ بخیه خود را تا ۶ یا هفت هفته آینده باید بکشم.

بیاتی‎ نیا در ادامه با اشاره به بازی این هفته تیمش برابر استقلال ادامه داد: استقلال تیم بسیار خوبی است که از بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی سود می‎ برد و به طور حتم کار سختی برابر این تیم داریم اما ما هم در این دیدار تنها برای کسب سه امتیاز به میدان می‎ رویم.