به گزارش پارس به نقل از تسنیم، سرمربی تیم فوتبال راه آهن سورینت گفت: تاکتیک سپاهان در بازی با راه آهن استفاده از ضد حملات بود.

منصور ابراهیم زاده بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار کرد: بازی با سپاهان با توجه به اهمیت این تیم برای من یک مسابقه خاص به شمار می رفت اما ما تلاش کردیم که در این مسابقه به پیروزی برسیم اما از موقعیت های خود استفاده نکردیم.

وی با بیان اینکه تفکرات سپاهان در این مسابقه روی ضد حملات بود، تصریح کرد: از سال ها پیش می دانم که سپاهان تفکرات ضد حمله ای دارد و ما نیز در این مسابقه تفکرات ضد حمله ای داشتیم اما خوشحالم که خیلی زود توانستیم تفکرات خود را قالب کرده و روند مسابقه را به سود خود تغییر دهیم و بهترین نتیجه را بگیریم.

سرمربی راه آهن پیرامون عملکرد تیمش تصریح کرد: بازیکنان من توانستند به خوبی شرایط مسابقه را تغییر داده و بر روند بازی مسلط شوند و با این تساوی از بحران خارج شوند.

وی با بیان اینکه ضربات ایستگاهی بهترین موقعیت های ما در این بازی بود، بیان کرد: ما موقعیت های بسیاری داشتیم که از آنها استفاده نکردیم اما بهترین موقعیت های ما ضربات ایستگاهی بود که در پایان نیمه نخست بازی و پایان نیمه دوم برایمان به دست آمد.

ابراهیم زاده با اشاره به نحوه انتخاب بهترین بازیکنان فنی و اخلاق دیدارهای لیگ برتر گفت: در این زمینه کارشناسان باید نظر دهند و کمیته فنی دلیل این انتخاب ها را می داند ما در مورد انتخاب رحمان احمدی باید بگویم اگر من کارشناس بودم، نظر دیگری در این زمینه داشتم.

وی گفت: البته شاید دلیل این که بازیکن ما به عنوان بازیکن اخلاق انتخاب شده، این بوده که ما از آنها بهتر بودیم و بازیکن ما شایسته کسب عنوان بهترین بازیکن فنی بوده اما در هر حال امیدوارم که کمیته فنی همه مسائل را در این زمینه در نظر بگیرد.

سرمربی راه آهن با بیان اینکه بازیکنان تیم من توانستند مقابل ضربات سپاهان ایستادگی کنند، گفت: همه دیدید که در هر موقعیتی که وجود داشت، یکی از بازیکنان ما بودند که ضربات سر را می زدند و اجازه این را نمی دادند که سپاهانی ها از موقعیت های خود استفاده کنند.

وی در پاسخ به سئوالی پیرامون موقعیت های مشکوک به پنالتی این مسابقه اضافه کرد: در این زمینه کارشناسان باید اظهار نظر کنند و ترجیح می دهم به نظر کارشناسان داوری در این زمینه احترام بگذارم.