به گزارش پارس به نقل از تسنیم، گوتی هرناندس، هافبک پیشین تیم فوتبال رئال مادرید در گفت و گو با برنامه تلویزیونی « Punto Pelota» اسپانیا گفت: زین الدین زیدان و رونالدو برزیلی دو نفر از بهترین بازیکنان جهان بودند. با وجود اینکه گفتن این موضوع برایم سخت است ولی حقیقت را باید پذیرفت که در حال حاضر لیونل مسی بهترین بازیکن جهان است، فاصله خیلی زیادی بین لیونل و کریس نیست ولی در جزئیات زمانی که بارسا به مشکل می خورد مسی به داد این تیم می رسد. بارها این را گفته ام که لیونل مسی و کریستیانو رونالدو هر دو بهترین در دنیا هستند ولی من ستاره آرژانتینی بارسلونا را ترجیح می دهم.

وی در خصوص گرث بیل، سوپراستار جدید مادریدی ها اظهار داشت: بیل را دوست دارم چون می تواند در ۳ پست بازی کند، او بازیکنی بزرگ است. عکس ۹ سالگی گرث نشان می دهد که او در کودکی هم عاشق رئال بوده.

سرمربی تیم جوانان رئال مادرید در خصوص نیمکت نشینی ایکر کاسیاس در رئال عنوان کرد: من طرفدار آنچلوتی هستم چون این مربی است که تشخیص می دهد چه کسی برای بازی کردن شرایط بهتری دارد. کاسیاس دوست من است ولی اگر تشخیص مربی بازی کردن دیه گو لوپز باشد باید به این تصمیم احترام گذاشت.

گوتی در پایان با توجه به شرایطی که برای کاسیاس در تیم اول شهر مادرید به وجود آمده است خاطرنشان کرد: شرایط دشواری برای رئال و ایکر به وجود آمده است، واقعا خیلی سخت است که بازیکنی بیشتر دوران حرفه ای اش را در رئال گذرانده باشد بعد شرایط طوری رقم بخورد که حتی بحث جدایی اش از باشگاه مطرح شود.