به گزارش پارس به نقل از فارس، قاسم حدادی فر در مورد دیدار ایران و گینه اظهار داشت: « بازی تدارکاتی خوبی بود و تیم ما محک جدی ای خورد. انشاءالله بتوانیم در آینده بهتر بازی کنیم و نتایج بهتری بگیریم. »
وی در مورد اینکه گینه تیم شصت و یکم جهان است گفت: « درست است که رده بندی این تیم در فیفا شصت و یکم است اما این تیم لژیونرهای خوبی دارد که در اروپا بازی می کنند ما هم سه ماه بود که کنار هم بازی نکرده بودیم و تیم ملی بعد از سه ماه بازی تدارکاتی داشت بنابراین طبیعی بود که در نیمه اول بازی خوبی نداشته باشیم اما با گذشت زمان تیم ملی شرایط بسیار بهتری خواهد داشت. »

حدادی فر در مورد علت غیبت اش در اردوی ذوب آهن و دیدار با سایپا گفت: « من بعد از بازی تیم ملی برای کاری به اصفهان رفتم و پروازمان تاخیر داشت. »

هافبک ذوب آهن در مورد وضعیت این تیم و اینکه این تیم می تواند در لیگ برتر بماند گفت: « سه بازی ای که داریم آخرین شانس ما است شرایط خیلی سخت است اما به ماندن در لیگ برتر امیدواریم. »

حدادی فر در مورد اینکه در پایان فصل به استقلال خواهد رفت یا پرسپولیس گفت: « باید ببینم آخر فصل چه می شود من تا پایان فصل با ذوب آهن قرارداد دارم و تمام تمرکزم بر روی این تیم است اما آخر فصل بازیکن آزاد خواهم شد و تصمیم گیری می کنم. »

وی در مورد حضور فیروز کریمی در ذوب آهن گفت: « او مربی خیلی خوبی است البته من فقط دو جلسه با ایشان تمرین کردم. »

این بازیکن در مورد اینکه ذوب آهن در این فصل و فصل گذشته خیلی مربی عوض کرده است گفت: « بله در این دو فصل ۶ سرمربی داشته ایم و همه آنها خوب بودند مشکل ما بازیکنان بودیم که نتوانستیم خوب نتیجه بگیریم. »