به گزارش پارس به نقل از خراسان ورزشی، دانیال داوری روزهای نسبتا خوبی را در آلمان سپری می کند. او در ۲ بازی متوالی بهترین بازیکن تیمش شد و شنبه شب هم شاهد برد برانشوایگ در بوندس لیگا بود. شرایط داوری در این تیم مناسب است و توانسته در یکی از سخت ترین لیگ های دنیا، عملکرد قابل قبولی داشته باشد.

دانیال درباره شرایطی که برانشوایگ دارد، می گوید: « برای من دلچسب تر بود که د رکنار درخشش من تیم هم بتواند نتیجه بگیرد اما به هیچ وجه نا امید نیستیم و برد مقابل هامبورگ می تواند نقطه امیدی برای بازگشت دوباره باشد. »

دانیال داوری قرار است برای بازی دوستانه تیم ملی ایران و گینه در ورزشگاه آزادی به تهران بیاید. مقدمات حضور این بازیکن در تهران فراهم شده است: « مسئولان فدراسیون فوتبال با برانشوایگ در این باره صحبت کرده اند و مشکلی برای حضور در این مسابقه ندارم. ۳ روز قبل از بازی به تهران می آیم. دلم برای ایران تنگ شده است. »

اما در این روزها دانیال به دنبال جواب یک شایعه است. در هفته های درخشش او در برانشوایگ، برخی از رسانه ها علیه او موضع گرفتند و از احتمال بازگشت مهدی رحمتی به تیم ملی نوشتند.

پدر دانیال در این باره می گوید: « اتفاقا او در این مورد از من پرسید و گفت آیا این شایعات درست است که رحمتی به تیم ملی بازخواهد گشت؟ دانیال فقط دوست داشت بداند این خبر درست است یا تنها شایعه است. او از رقابت با بازیکنی هراس ندارد و می گوید فضای رقابتی را دوست دارد. »

جالب این جاست که برخی از ایران با دانیال تماس گرفته و به او گفته اند رحمتی به تیم ملی بازخواهد گشت. دانیال در این باره می گوید: « من تمام تمرکزم را روی بازی های برانشوایگ گذاشته ام و به برخی اخبار و نوشته ها توجه نمی کنم. دوست دارم وقتی بد هستم از من انتقاد شود ولی وقتی شما خوب باشید، بعضی انتقادها آزارتان می دهد. »