به گزارش پ ارس به نقل از ایسنا، سید رضا صالحی امیری با تاخیر ۱۵ دقیقه ای به این جلسه رسید که سجادی، اکبرآبادی، کیومرث هاشمی، پورکاظمی، مشحون و چند تن دیگر از اعضای وزارت ورزش و روسای فدراسیون ها نیز در پارکینگ آکادمی به استقبال وی رفتند.

سرانجام در حدود ساعت ۱۸: ۳۰ جلسه رسما با نواختن سرود ملی ایران آغاز شد. طبق اعلام قبلی وزارت ورزش، خبرنگاران و اهالی ورزش اجازه حضور در سالن را نداشتند واز حضور آن ها ممانعت به عمل آمد اما مشروح جلسه از طریق صدای بلندگو در سالن آکادمی به گوش می رسید.

در ابتدا حمید سجادی معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارتخانه شرحی از فعالیت های این وزارتخانه و گزارشی از چالش ها و فرصت های موجود در ورزش و برنامه های پیش رو بیان کرد و در ادامه این نشست تک تک روسای فدراسیون ها به معرفی خود، مجموعه ورزش مورد نظر و دیدگاه های خود پرداختند و در پایان نیز سایر حاضرین در جلسه دیدگاه های خود را شرح دادند.

پس از حدود یک ساعت و نیم سید مهدی هاشمی رییس فدراسیون تیراندازی جلسه را ترک کرد و چند تن از روسای فدراسیون ها از جمله کفاشیان برای گرفتن وضو برای دقایقی از نشست خارج شدند اما این برنامه همچنان پس از دو ساعت ادامه دارد.