به گزارش پارس ، حمیدرضا صمدزاده در گفت وگو بافارس در مورد انتخاب مجدد مصطفی هاشمی به عناون سرمربی مهرام اظهار داشت: خوشبختانه با مصطفی هاشمی صحبت های نهایی را انجام دادیم و او هم قبول کرد که هدایت مهرام را بپذیرد. فصل گذشته یک مقدار مشکلات و دلخوری هایی وجود داشت که سعی کردیم در فضای دوستانه آنها را حل کنیم. هدف باشگاه امسال هم مانند سال گذشته جوانگرایی است و حدود ۷۰ درصد تیم جوان خواهد بود و مطمئناً با همین جوانان هم حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

وی ادامه داد: مهرام اگر تیمی را وارد لیگ می کند، قطعا در پایان به دنبال یکی از سکوها است و با این جوانان و هدایت هاشمی کارهای بزرگی انجام خواهیم داد.

سرپرست تیم بسکتبال مهرام با اشاره به اینکه یکی از باشگاه های متمول فصل گذشته از راه های غیرقانونی به دنبال جذب بازیکنان تحت قرارداد ما است، عنوان کرد: متاسفانه یکی از باشگاه ها که وضع مالی خوبی هم دارد کار پیشنهاد بالا دادن به بازیکنان ما را آغاز کرده است و از موضوعی که فدراسیون بسکتبال مبنی بر اینکه باشگاه های بدهکار جایی در لیگ ندارند و بازیکنان طلبکار آزاد اعلام خواهند شد، سوء استفاده می کنند.

وی تاکید کرد: باید به این دوستان اطلاع دهیم که باشگاه مهرام با تمام بازیکنان خود قرارداد دوساله داشته و ضمن اینکه هیچگونه بدهی به بازیکنان خود یا شخص دیگری نداریم. ضمن اینکه اگر باشگاهی خواهان جذب نفرات ما است باید از راه قانونی اقدام کرده و با باشگاه مذاکره کند تا خدایی ناکرده مشکلی که فصل گذشته در مورد صمد نیکخواه بهرامی با ماهان به وحود آمد، پیش نیاید.

صمدزاده عنوان کرد: همان طور که دوستان توقع دارند باشگاه ها باید حرفه ای رفتار کنند، خودشان هم قانون را زیر پا نگذارند و بحث حرفه ای گری را رعایت کنند. به کسانی که این کارها را انجام می دهند هشدار می دهیم اگر این رفتارها ادامه داشته باشد، اسامی آنها را اعلام می کنیم تا همه چیز روشن شود.

وی در پایان، آغاز تمرینات این تیم برای فصل جدید را از روز شنبه اعلام کرد و در خصوص جدایی صمد نیکخواه بهرامی و مهدی کامرانی که از چین پیشنهاد دارند، گفت که هیئت مدیره باشگاه در این خصوص تصمیم گیری نهایی را انجام خواهد داد.