به گزارش پارس به نقل از فارس،   سپانوویچ پس از توافق با پرسپولیس گفت: همیشه سعی کردم در هر تیمی که هستم با صد در صد توانم بازی کنم. قطعا اینجا هم همین کار را انجام خواهم داد و تمام تلاش خود را می کنم تا رضایت سرمربی و هواداران را جلب کنم. می دانم که به پرطرفدارتین تیم آسیا آمده ام و هواداران انتظار دارند، پرسپولیس قهرمان شود و به لیگ آسیا بازگردد.

سپانوویچ درباره شناخت خود از فوتبال ایران گفت: قبل از اینکه به ایران بیایم از فوتبال ایران شناخت نسبی داشتم. فوتبال ایران را زمانی شناختم که در جام جهانی ۹۸ فرانسه تیم ایران بازی خوبی را مقابل یوگسلاوی به نمایش گذاشت و پس از آن هم هم خبرهایی درباره بازیکنان ایرانی شاغل در اروپا به ویژه علی دایی که در بایرن مونیخ و هرتا برلین بازی می کرد، می شنیدم. فوتبال ایران بازیکنان قابل احترام دیگری مانند مهدوی کیا، هاشمیان و کریمی در آلمان داشت. خوشحالم که سرمربی تیم بنده را پسندیده و امیدوارم که بتوانم بازیکن موثری باشم.

وی تصریح کرد: دیدم که این تیم بازیکنان خوبی دارم اما من هنوز شناخت کاملی از بازیکنان و نفرات ندارم و امیدوارم که خیلی زود با هم هماهنگ شویم.