به گزارش پارس به نقل از تسنیم، مهدی مهدوی کیا در خصوص اردوی تیم جوانان اظهار داشت: این اردوی تدارکاتی و تورنمنتی که در آن شرکت کردیم، بد نبود. در آنجا ۵ بازی با تیم های اروپایی برگزاری کردیم که در کل اردویی خوب برای تیم ما بود.

وی با بیان اینکه بچه ها بازی های خوبی در این مسابقات انجام دادند، گفت: امیدوارم این روند تداوم داشته باشد تا بتوانیم تیمی آماده داشته باشیم.

مدیرفنی تیم ملی جوانان ایران در خصوص اینکه آیا بهتر نبود به جای تیم زیر ۲۲ سال تیم جوانان را به مانند ژاپنی ها به مسابقات قهرمانی آسیا می فرستادیم، عنوان کرد: ما اگر به فکر آینده بودیم، بهتر بود. خیلی بهتر می شد اگر با شرایط سنی پایین تری راهی این مسابقات می شدیم. این رقابت ها اهمیت خاصی نداشت و اگر تیم جوانان می رفت می توانست شرایط بهتری را رقم بزند اما این تصمیم که تیم زیر ۲۲ سال عازم مسابقات مذکور شود از قبل گرفته شده بود.

مهدوی کیا در خصوص دربی یادآور شد: هیچکسی از دربی راضی نبود.

وی در مورد شرایط پرسپولیس اضافه کرد: از این تیم دور هستم و اطلاع چندانی از آنها ندارم اما پرسپولیس در سه بازی اخیر خود ۲ بازی را باخته است که کارش برای ادامه راه دشوار خواهد بود. در هر صورت شش هفته تا پایان لیگ زمان باقی است و باید دید چه اتفاقی رخ می دهد.

مدیرفنی تیم ملی جوانان در خصوص دیدار با وزیر ورزش و حضور خود در مراسم سفیر سلامت گفت: من جایی دعوت هستم و باید به مراسمی که برای سفیر سلامت انتخاب شده ام شرکت و در آن سخرانی کنم. به همین دلیل نمی‎ توانم وزیر ورزش را ببینم.

وی در پایان در خصوص دوره های مربیگری خود گفت: فعلا در ایران هستم و بعدا به آلمان می روم.