به گزارش پارس به نقل از تسنیم، حمید درخشان در خصوص برگزاری دیدار تیم های پیشکسوتان پرسپولیس و میلان ایتالیا اظهار داشت: در اینجا جا دارد از همه کسانی که باعث برگزاری این بازی شدند تشکر کنم. بازی بسیار خوبی بود. فکر می کنم برگزاری این مسابقه به فوتبال ایران اعتبار داد و امیدوارم این روند ادامه دار باشد.

وی در پاسخ به این سئوال که چه عاملی باعث شد پرسپولیس مقابل ستارگان میلان تن به شکست دهد، اظهار داشت: فکر می کنم تعویض های زیاد در نیمه دوم و عدم هماهنگی باعث ثبت این نتیجه شد. ما در نیمه اول بسیار خوب و هماهنگ بودیم و حتی بازی هم دست ما بود اما تغییر و تحولات موجب شد تا مقابل میلان شکست بخوریم.

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره برگزاری مراسم خداحافظی مهدی مهدوی کیا گفت: فکر می کنم برای مهدی سنگ تمام گذاشتند و آن خداحافظی غریبانه جبران شد. این زیباترین و بهترین حرکتی بود که می توانستیم برای مهدوی کیا انجام دهیم. ضمن اینکه فکر می کنم برای هیچ فوتبالیستی در ایران چنین اتفاقی رخ نداده است.

درخشان در واکنش به حضور ۶۰ هزار نفری هواداران پرسپولیس در این مسابقه تاکید کرد: جو استادیوم عالی بود و من از همه تشکر می کنم. قطعاً هواداران این روز را در فوتبال ما ثبت کرده و من دست همه آنها را می بوسم. هواداران ثابت کردند برای چه پرسپولیس را دوست دارند.