به گزارش پارس به نقل از فارس، امیرحسین صادقی پس از پیروزی سه بر یک استقلال مقابل راه آهن عنوان کرد: بازی خوبی بود ما در نیمه اول به دنبال رسیدن به گل بودیم که به این هدف رسیدیم در نیمه دوم هم در دقایقی از بازی توپ و میدان از دست مان خارج شد که پس از تعویض های قلعه نویی توانستیم به بازی برگردیم و ۲ گل به ثمر برسانیم.

وی درباره تیم راه آهن خاطرنشان کرد: آنها هم تیم جوان و خوبی دارند اما ما هم استقلال هستیم و امیر قلعه نویی سرمربی ماست.

مدافع استقلال در مورد بازی های فشرده این تیم یادآور شد: پس از بازی در رختکن ۳ نفر از بازیکنان پایشان گرفت این وضعیت خسته کننده است امیدوارم به استقلال لطمه نزند.

صادقی در مورد دیدار هفته آینده مقابل استقلال خوزستان تصریح کرد: فکر کنم این دیدار عقب بیفتد. شرایط سختی داریم و فشار روی بازیکنان زیاد است هر ۴-۵ سال یک بار یک تیم ایرانی به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود می کند و همه باید به آن کمک کنیم زیرا موفقیت در آسیا رتبه ایران را بالا می برد.

وی در مورد اینکه استقلال از لحاظ بدنی ضعیف نشده، تصریح کرد: ما ضعیف نیستیم فشار روی بازیکنان زیاد است تیم ما دیر جمع شد. هفت بازیکن ملی پوش داریم و هشت بازیکن هم یک ماه مانده به مسابقات به تیم ملحق شدند و زمان می برد تا هماهنگ شویم اما روز به روز بهتر خواهیم شد.

صادقی در مورد اینکه چرا بازیکنان استقلال هیچ کدام در روز جمعه برگزار نمی شود گفت: این موضوع را باید از تاج و سازمان لیگ بپرسیم.