به گزارش پارس ، امین منوچهری در گفت وگو با فارس، در خصوص شرایط تیم فوتبال راه آهن و دیدار مقابل استقلال صحبت کرد که در زیر می خوانید:

ابتدا درباره شرایط راه آهن صحبت کن.

شرایط مان بهتر می شود پس از دو باختی که داشتیم تمرینات بیشتری انجام دادیم و روی نقاط ضعف خود بیشتر کار کردیم.

مسئولان باشگاه راه آهن معتقدند اشتباهات داوری به ضرر این تیم تمام شده است. نظرت در این باره چیست؟

نظر کارشناسان نشان داد که دو پنالتی ما به اشتباه گرفته شده است و این موضوع به ضرر راه آهن تمام شده است امیدوارم که در ادامه رقابت ها این مسائل تکرار نشود.

آیا نتایجی که کسب کرده اید رضایت بخش بوده است؟

نتایج خوبی نگرفته ایم اما تمرکز خود را بیشتر کرده ایم تا در ادامه مسابقات موفق تر ظاهر شویم. به هر حال برخی بازیکنان دیر به تیم اضافه شدند و زمان می برد تا با هم هماهنگ شویم.

می توانید سهمیه آسیایی را کسب کنید؟

کسب سهمیه آسیایی تنها به حرف نیست و باید تلاش و زحمت زیادی کنیم. ما بیش از اینکه به نتایج فکر کنیم تلاش و زحمت خود را بیشتر خواهیم کرد. ابراهیم زاده از جمله مربیان بزرگی است و امیدوارم بتوانیم سهمیه آسیایی کسب کنیم.

باشگاه هم بازیکنان و کادر فنی را به علت این نتایج جریمه کرده است؟

در هر صورت این نظر مسئولین باشگاه بوده من به عنوان بازیکن وظیفه دارم بهترین عملکرد خود را در زمین ارائه دهم. به هر حال تلاش می کنیم تا مسئولین را متقاعد کنیم و این مسائل برطرف شود.

آیا بازیکنان در حد و اندازه خودشان ظاهر شده اند؟

طبیعی است تیمی که در پنج هفته پنج امتیاز گرفته باشد، بازیکنانش خوب کار نکردند. زمان نیاز است که بازیکنان جدید با یکدیگر هماهنگ شوند. سال گذشته هم جواد نکونام در ابتدای حضورش در استقلال نتوانسته بود به خوبی هماهنگ شود.

آیا از عملکرد خودت راضی بوده ای؟

من در سه هفته ابتدایی از عملکردم راضی بودم اما متاسفانه مصدومیتی در مچ پایم به وجود آمد که بازی از نفت در هفته چهارم را از دست دادم و مقابل فولاد هم ۷۰-۸۰ درصد آماده بودم و کمی احساس درد می کردم و به همین دلیل محتاط بازی کردم اما هم اکنون شرایطم بهتر است.

برخی بازیکنان نسبت به زمین چمن ورزشگاه تختی ناراضی هستند. نظرت در این باره چیست؟

نتایج نشان داده که این موضوع خوب نبوده در هفته اول شرایط زمین خوب بود اما پس از آن چاله های زیادی در زمین به وجود آمده که این موضوع ما را اذیت می کند. تفکرات کادر فنی ما این است که بر روی زمین بازی کنیم. ما اگر می خواهیم در تختی بازی کنیم باید دو سه برابر بیشتر تمرین کنیم. شرایط اکباتان برای ما بیشتر است.

این هفته مقابل تیم سابقت بازی داری. استقلالی که نیم فصل سال گذشته به این تیم پیوستی و بازی زیادی به تو نرسید.

در این نیم فصل چیزهای زیادی به دست آوردم و خیلی چیزها از دست دادم. به هر حال استقلال تیم بزرگی است که افتخار می کنم در آن تیم بازی کردم. تجربیاتی به دست آوردم که در هیچ دانشگاهی نمی توانستم یاد بگیرم.

انگیزه ات برای این دیدار بیشتر است؟

هر بازیکنی که مقابل استقلال و پرسپولیس بازی می کند انگیزه اش چند برابر است. طبیعی است من انگیزه ام مضاعف باشد به هر حال بازی در آزادی جذابیت های خاص خود را دارد و دوست ندارم هیچ گاه این ۹۰ دقیقه به پایان برسد. انگیزه زیادی مقابل استقلال دارم.

به فکر گلزنی به استقلال هم هستی؟

صد در صد این گونه است. در هر بازی دوست دارم گل بزنم و تیمم سربلند باشد. اگر تیمم در کوچه هم بازی کند می خواهم که برنده از میدان خارج شویم.

پس از گل چه خوشحالی می کنی؟

به هر حال طبیعی است که بعد از زدن گل خوشحالی کنم البته احترام خاصی برای هواداران و تیم استقلال قایلم و صد در صد این خوشحالی ام متفاوت خواهد بود و آرام تر این کار را انجام می دهم. هواداران هم به خوبی مرا درک می کنند.

به فکر آقای گلی در این فصل هستی؟

مگر می شود که به فکر این موضوع نباشم. اما تا زمانی که کاملا کفش طلا را لمس نکنم فکر کردن دردی را دوا نمی کند. تمام تلاشم را انجام می دهم تا بتوانم در تیمم موفق باشم.