به گزارش پارس ، رضا حقیقی در گفت وگو با تسنیم در مورد اینکه چه زمانی می تواند با رفع مصدومیت برای پرسپولیس به میدان برود گفت: انشاالله از ۲ هفته آینده توانایی حضور در زمین را خواهم داشت و اگر خدا بخواهد از بازی با فولاد می توانم در خدمت پرسپولیس باشم. خوشبختانه با نظر پزشکان می توانم در هفته هشتم و دربی به میدان بروم و از همین جا اعلام می کنم یک گل زیبا برای استقلال کنار گذاشته ام.

وی ادامه داد: می خواهم تا بازی فولاد خودم را به شرایط مسابقه برسانم تا در لیست تیم ملی هم باشم، چون اگر در این بازی به میدان بروم می توانم در صورت دعوت، در اردوی تیم ملی هم حضور داشته باشم.

هافبک پرسپولیس در خصوص دیدار روز جمعه این تیم با نفت تهران اظهار داشت: مسابقه سختی داریم. من فیلم بازی نفت مقابل استقلال خوزستان را دیدم، آنها تیم هماهنگی هستند و مهاجمان قدرتمندی دارند ضمن اینکه شناخت آقای گل محمدی از پرسپولیس هم کار را سخت تر می کند اما ما هم پرسپولیس هستیم و هواداران از ما توقع دارند.

حقیقی درباره تقابل گل محمدی و پرسپولیس عنوان کرد: گل محمدی یکی از مربیان خوب ایران است و من امیدوارم او جز ۲ بازی رفت و برگشت مقابل پرسپولیس در دیگر مسابقه ها موفق باشد.

وی در واکنش به حضور احتمالی خلعتبری در پرسپولیس گفت: قدم خلعتبری روی چشم، او بازیکن خوبی است که تمام تیم ها آرزوی داشتنش را دارند و کارش درست است. جدا از بحث فنی، در این قضیه بحث ملی مطرح است و نباید بگذاریم او در لیگ معجول امارات بازی کند.

هافبک پرسپولیس در مورد مبلغ رضایتنامه خلعتبری اظهار داشت: یک میلیون دلار ارزش این کار را دارد، فوتبالیست ها هر چه می گیرند حقشان است.