به گزارش پارس ، رضا حقیقی در گفت وگو بافارس، درباره آخرین وضعیت مصدومیتش اظهار داشت: امروز برای بار دیگر به دیدار یکی دو متخصص خواهم رفت و پایم را به آنها نشان خواهم داد تا درباره وضعیتم نظر خود را اعلام کنند.

وی افزود: نسبت به دو روز گذشته خیلی بهتر شدم و خدا را شکر می کنم که تا حدود زیادی دردم از بین رفته است.

حقیقی ادامه داد: واقعا از پیروزی بچه ها خیلی خوشحال شدم چون آنها خیلی تلاش کردند. راستش را بخواهید پای تلویزیون تا دلتان بخواهد حرص خوردم که نمی توانم بازی کنم. بعد از ۱۰ نفره شدن، همه بچه ها همت کردند و شاید چند برابر خودشان دویدند.

وی خاطرنشان کرد: ثمره این تلاش و دویدن ها را گرفتند که خدا را شکر سه امتیاز حیاتی را کسب کردند. ما روز به روز بهتر می شویم و شرایط مان قطعا در روزهای آینده بهتر خواهد شد.

وی در پاسخ به سؤالی که به نظر خودت چه زمانی می توانی پرسپولیس را همراهی کنی، گفت: به خدا تمام تلاشم را می کنم تا زودتر برگردم. ان شاءالله می خواهم برای بازی با فولاد آماده شوم که بعدش هم بازی حساس دربی است. می خواهم در دیدار با فولاد و دربی بازی کنم و بهترین بازی ام را انجام دهم. امیدوارم با سعی و تلاش و کمک پزشکان به بازی با فولاد برسم. چون هرگز دوست ندارم تیم ملی را از دست بدهم و باید در لیست تیم ملی باشم چون تلاش زیادی کردم و اجازه نمی دهم مصدومیت بر من غلبه کند تا باز هم پیراهن تیم ملی را از دست بدهم.

وی در پایان یادآور شد: این برد را به دایی و رویانیان تبریک می گویم و از مردم می خواهم برای سلامتی ام دعا کنند. هوادارانی که روز گذشته پس از ۱۰ نفره شدن پرسپولیس درس بزرگی به فوتبال ایران دادند و با تشویق هایشان یکی از عوامل برد بودند. ما همیشه به این هواداران افتخار می کنیم و امیدواریم آنها تا پایان راه پشت سر تیم ما باشند.