به گزارش پارس ، به نقل ازایسنا، مهدی تاج که برای حضور در نشست هم اندیشی ۹ باشگاه لیگ برتری با سازمان لیگ به آکادمی ملی فوتبال آمده بود، درباره جلسه صبح امروزش (دوشنبه) با محمدرضا خلعتبری بیان کرد: خلعتبری را دوست دارم و مهم نیست که او در چه باشگاهی در ایران بازی می کند، بلکه آمدنش به لیگ برتر ایران و بازی نکردن در لیگ جدید امارات اهمیت دارد. رویانیان هم قدم های بسیار مثبت زیادی برداشته و او را به پرسپولیس نزدیک کرده است.

وی ادامه داد: رفتن خلعتبری به لیگ امارات به ضرر کل فوتبال ایران خواهد بود. به همان دلیل که به حفظ جواد نکونام کمک کردیم به پرسپولیس هم در جذب خلعتبری کمک خواهیم کرد. خوشبختانه پرسپولیس و خلعتبری به توافق لازم رسیده و تنها رضایت عجمان مانده است.

سرپرست سازمان لیگ همچنین درباره جلسه امروزش با مدیران عامل باشگاه ها که از ساعت ۱۳ در آکادمی ملی فوتبال آغاز شده است، توضیح داد: با ۹ مدیرعامل باشگاهی که قرار است کارشناسان AFC از ورزشگاه هایشان بازدید به عمل آورند، جلسه داریم و نکاتی را به آنها گوشزد می کنیم.

تاج همچنین با اعلام رضایت از میزبانی البرزی ها در بازی با پرسپولیس از برگزاری بازی استقلال مقابل سایپا در این استان خبر داد.

وی همچنین درباره انتقاد از توپ های آل اشپورت عنوان کرد، صحبت های موافق و مخالفان را شنیده و گروه کارشناسی را برای بررسی کیفیت این توپ ها مامور کرده است به گفته تاج آل اشپورت هرگز به آدیداس نخواهد رسید اما مسئولان این شرکت شرایط خوبی را به وجود آورده اند.