به گزارش پارس، حجت الاسلام قاسم روانبخش عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت و گو با فارس از جزئیات جلسه شب گذشته این جبهه با جلیلی خبر داد و اظهار داشت: جلسه دیشب در فضای خوب و صمیمی برگزار شد و تا پاسی از شب نیز این ملاقات ادامه داشت.

روانبخش با اشاره به اینکه آنچه برای ما مهم بود در این دیدار کاملا روشن شد، ادامه داد: ما اطمینان حاصل کردیم که جلیلی تا آخر می ماند و به نفع هیچکس کنار نمی رود.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری بر همین اساس افزود: وحدت گفتمانی ما در این جلسه واضح تر شد چراکه گفتمان جلیلی، گفتمان اسلام ناب و گفتمان امام (ره) و انقلاب است.

وی به موضع گیری صریح جلیلی نسبت به جریان انحرافی و فتنه اشاره کرد و گفت: وی همچنین به سه شاخصی که آیت الله مصباح درباره اخلاص، تبعیت و صداقت فرموده بود، پایبند است.

روانبخش با یادآوری این نکته که ما قبلاً هم این ویژگی ها را در وی یافته بودیم و به همین دلیل از آقای جلیلی به عنوان یکی از سه گزینه اصلی خود یاد می کردیم، خاطرنشان کرد: مشخص شد که انتخابات برای آقای جلیلی هم طریقیت و هم موضوعیت دارد.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با تاکید بر اینکه جلیلی می خواهد گفتمان اسلام ناب و انقلاب را گسترش دهد، افزود: او معتقد است که ارزش های اسلام و انقلاب باید در خود انتخابات هم رعایت شود.

وی در پایان گفت: جلسه دیشب برای همه دوستان رضایت بخش بود و ابهاماتی که احیاناً وجود داشت نیز برطرف شد.