به گزارش پارس به نقل از ایسنا، رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی، درباره نحوه فروش بلیت بازی های تراکتورسازی و گسترش فولاد در لیگ برتر گفت: زمانی که بلیت بازی های تراکتورسازی توسط هیات فوتبال فروخته می شد، این کار به صورت اینترنتی انجام می شد اما از وقتی این کار به تراکتورسازی محول شده، فرقی با فروش بلیت کاغذی ندارد!

ششگلانی ادامه داد: باشگاه تراکتورسازی برای بازی هایش در همان ورزشگاه یادگار امام (ره) کارت بلیت می فروشد و پس از بازی هم آن ها را پس می گیرد. به این ترتیب فروش بلیت به این صورت فرقی با بلیت کاغذی ندارد. در حالی که تجهیزات لازم در ورزشگاه یادگار امام (ره) نصب شده است.

وی درباره نحوه فروش بلیت بازی های گستارش فولاد هم گفت: فروش بلیت بازی های این تیم در اختیار هیات فوتبال است و بر اساس طرح سازمان لیگ فروخته می شود. البته هنوز تجهیزات لازم برای فروش الکترونیکی در ورزشگاه اختصاصی گسترش فولاد نصب نشده است.

به گزارش ایسنا، پیش از این فروش بلیت های لیگ برتر در تبریز بر عهده یک شرکت خدمات ارتباطی بود که پس از اعطای حق فروش بلیت ها به تراکتورسازی قرارداد این شرکت با هیات فوتبال لغو شده است.

ششگلانی در این رابطه گفت: با این شرکت قرارداد داشتیم و دو فصل هم بلیت ها توسط این شرکت فروخته شد. تجهیزات الکترونیکی را همین شرکت در ورزشگاه یادگار امام (ره) نصب کرده بود. فصل سوم قرارداد ما با این شرکت، سازمان لیگ فروش بلیت ها را به تراکتورسازی محول کرد و حالا این باشگاه باید حق و حقوق آن شرکت را بپردازد اما هنوز این کار صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: برای حق و حقوق شرکت مذکور رقم های متفاوتی از ۴۰۰ تا ۶۰۰ میلیون تومان ذکر شده که ما بررسی این مساله را به کارشناسان سپرده ایم. باشگاه تراکتورسازی باید این مبلغ را پرداخت کند و ما هم از طریق هیات فوتبال پیگیر این ماجرا هستیم.