به گزارش پارس به نقل از تسنیم، قاسم دهنوی در خصوص اردوی پرسپولیس در ساری، مشکل مالی سرخپوشان و… صحبت های زیر را انجام داد:

* *: از اردوی ساری شروع کنیم، یک هفته گذشته چطور بود؟

اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم. فشار زیادی متحمل شدیم که برای بدن های ما بسیار مفید بود چون نباید از شرایط مسابقه دور می ماندیم و الان در وضعیت ایده آلی قرار داریم.

* *: چرا به نساجی باختید؟

فوتبال است دیگر؛ موقعیت های فراوانی را از دست دادیم و بازی در چمن مصنوعی هم برای ما سخت بود. ضمن اینکه چون در دوران بدنسازی هستیم کمی سنگین بودیم. در مجموع بازی خوبی بود و نساجی فقط یک موقعیت گل داشت. بازیکنان نساجی انگیزه فراوانی برای بازی داشتند.

* *: نکته جالب استقبال خوب هواداران از تمرینات و بازی های پرسپولیس بود.

واقعاً مازندرانی ها به ما لطف داشتند و همه جا کنار ما بودند و به معنای واقعی کلمه برای ما سنگ تمام گذاشتند.

* *: کمی هم در مورد شرایط مالی صحبت کنیم…

من منکر شرایط بد مالی نمی شوم، تمام بازیکنان پرسپولیس فقط همان ابتدای فصل پول گرفتند و دست و بال همه واقعاً خالی است.

* *: قضیه پول قرض گرفتن بازیکنان پرسپولیس چیست؟

قرض گرفتن از همدیگر که تکراری شده. ۳ بازی تا پایان فصل باقی مانده و فقط ۳۰،۴۰ درصد پول گرفتیم، نمی دانم چرا مسئولان به فکر ما و خانواده های مان نیستند. متاسفانه آقایان فقط حرف می زنند، مسئولان خودشان را جای ما بگذارند، به خدا اذیت کردن اصلاً خوب نیست.

همه ما در ۲ متر جا می خوابیم و نباید کاری کنیم که آه و نفرین پشت سرمان باشد. مگر خانواده های ما چه گناهی کرده اند؟ مسئولان باید قدرشناس ما باشند چون باعث سرگرم شدن میلیون ها نفر می شویم. نمی خواهم اسم کسی را بیاورم اما این کارها کاملا دور از جوانمردی است. برخی ها فقط ادعای مسلمانی دارند.

* *: می گویند وضع فوتبالیست ها خوب است.

نمی دانم چرا به فوتبالیست ها « گیر» می دهند، مگر در والیبال و بسکتبال پول خرج نمی کنند؟ من رفیقی دارم که در یکی از این ۲ رشته فعالیت می کند و خیلی راحت سالی ۸۰۰ میلیون پول می گیرد و صدای کسی هم در نمی آید اما تمام اتفاقات فوتبال را در بوق و کرنا می کنند.

چند روز پیش به اداره مالیات رفتم و دیدم باید کلی مالیات بدهم. وقتی دلیل را پرسیدم دوستان گفتند وقتی صددرصد پول می گیرید باید مالیات هم بدهید اما نمی دانند که من از فصل گذشته ۴۰ درصد طلبکارم. ما هیچ وقت پول کامل نمی گیریم و همیشه مالیات کامل می دهیم.

* *: راستی تو پول خرید آجیل و میوه را داری؟

نه! نزدیک عید است و مسئولان لطف کنند و ما را اذیت نکنند. حالا که تیم ملی به جام جهانی رفته تمام نگاه ها به تیم ملی است و کسی به پرسپولیس و استقلال کمک نمی کند. اگر پرسپولیس و استقلال نباشند مردم دیگر فوتبال نگاه نمی کنند، این رسم جوانمردی نیست.

* *: با مسئولان باشگاه حرفی نزدید؟

چه حرفی؟ اصلا ٌ نمی دانیم باید به چه کسی گِله کنیم، فقط علی دایی است که صدای ما را می شنود و با او درددل می کنیم. در قدیم وقتی یک نفر حرف می زد سر حرفش می ماند اما الان اینطور نیست. الان حرف که می زنند پنهان می شوند یا به مسافرت می روند و « کِیف» می کنند اما ما نمی توانیم یک مسافرت خشک و خالی برویم. شما نگاه کنید کارمندان دولت چه امکاناتی دارند، حقوق می گیرند، عیدی می گیرند، پاداش می گیرند، آجیل و گوشت می گیرند اما ما ۶ ماه است یک ریال هم پول نگرفته ایم. همه فکر می کنند ما پول های آنچنانی می گیریم اما این خبرها نیست.

* *: تو مثل بقیه چک برگشتی نداری؟ !

به خدا ۱۸۰ میلیون چک در خانه دارم که باید پرداخت کنم. بعد از سال ها خانه خریدم که پول آن هم پرداخت نکردم. شاید باورتان نشود اما از تیر ماه تا الان پولی نگرفته ام. ماشین هم نگرفتم که حداقل دلم به این موضوع خوش باشد. آقایان! خدا را خوش نمی آید، اگر قرار است پشت میز بنشینید حداقل صادقانه باشد اما فقط شعار می دهند و در عمل صفر هستند.

* *: در این شرایط برخی هواداران هم به نتایج پرسپولیس انتقاد دارند.

همین است دیگر، پول نمی گیریم ولی کافی است یک بازی بد باشیم. باید ببینید چه مشکلاتی برای ما پیش می آید. جرات نمی کنیم از خانه بیرون برویم. با قلب مان برای پرسپولیس بازی می کنیم نه برای پول.

* *: حرف آخر؟

من هیچ وقت مسئولان را حلال نمی کنم و نمی بخشم چون با زندگی ما بازی کردند و روح و روان ۳۰ میلیون نفر را نادیده گرفتند.