به گزارش پارس ، به نقل ازگل – بالاخره حضور جوان های پرسپولیس در بیرامار پرتغال قطعی شد و حالا پرسپولیسی ها هم در اروپا لژیونرهای جوان دارند. این سه بازیکن که حتی به سختی به تمرینات تیم بزرگسال پرسپولیس راه می یافتند حالا باید در تیم دوم بیرامار امیدهایشان را جست و جو کنند و به تجربیات شان بیافزایند.

یکی از این بازیکنان میلاد کمندانی بازیکن جوان و ۲۰ ساله که پارسال حدود سه هفته در تمرینات بزرگسالان باشگاه شرکت کرد و توانست نظر مثبت علی دایی را جلب کند. کمندانی سابقه حضور در تیم های پایه راه آهن را هم دارد اما سال قبل در تیم امید مقاومت تهران بازی می کرد و امسال به رده های پرسپولیس پیوسته است. او یک هافبک بازیساز است و علیرغم جوانی اش، نسبتا باتجربه بازی می کند.

محمد حسین کنعانیزادگان مدافع ۱۹ ساله از دیار ماهشهر نفر دوم فهرست لژیونرهاست که سابقه بازی در تیم استقلال ماهشهر را دارد. او در نیم فصل دوم۱۳۹۰ به تیم پرسپولیس پیوست. او یک بازی رسمی هم برای پرسپولیس در زمان مصطفی دنیزلی انجام داد اما بعد از آن با وجود مدافعین بزرگی همچون سید جلال حسینی و محسن بنگر نیکمت نشین شد. وی سابقه بازی در تیم ملی زیر ۱۷ ساله ها و زیر ۲۰ ساله های ایران را نیز دارد.

افشین اسماعیل زاده هم هافبک میانی ۲۱ ساله رشتی است که در تیم داماش چهره شد و به پرسپولیس پیوست. او نیز از بازیکنان مستعد فوتبال ماست که در اولین بازی فصل قبل در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت و بعد از یک نیمه بازی در آبادان دیگر هرگز بازی نکرد. چند وقتی است این بازیکن در تمرینات پیکان شرکت کرده و به نقل از مسوولان باشگاه پیکان با این باشگاه قرارداد داخلی هم بسته است!

رویانیان با اشاره به درباره حضور این سه بازیکن در بیرامار می گوید: کنعانی و اسماعیل زاده امشب به کشور پرتغال سفر می کنند و میلاد کمندانی هم پس از حل مشکلات پاسپورتش به آنها ملحق می شود. قرار شده پول قرارداد کنعانی، اسماعیل زاده و کمندانی در سال اول را باشگاه پرسپولیس پرداخت کند و هزینه اقامت و دیگر موارد را باشگاه بیرامار بپردازد. اگر این بازیکنان سال بعد هم در اروپا ماندگار شدند و در تیم های دیگر بازی کردند آن وقت از پول قراردادشان ۶۰ درصد به باشگاه پرسپولیس و ۴۰ درصد به باشگاه بیرامار تعلق خواهد گرفت.