به گزارش پارس ، میر شاد ماجدی سرپرست تیم استقلال در گفتگو باباشگاه خبرنگاران اظهار داشت: فکر می کنم باید خیلی به خودمان ببالیم و مغرور باشیم که اجازه ندادیم حواشی در طول فصل به استقلال ضربه بزند و امروز شاهد چنین مسائلی در استقلال هستیم. این حواشی ممکن بود وسط فصل یا در هفته های پایانی لیگ گریبان استقلال را بگیرد و اجازه ندهد قهرمان شویم اما مجموعه استقلال لیاقت خودش را به اثبات رساند و با تمام مشکلات مالی که وجود داشت، موفق شدیم قهرمانی لیگ را به دست آوریم و به جمع هشت تیم نهایی آسیا هم برسیم.

وی افزود: امروز همه حرف می زنند و از مشکلات مالی می گویند و شاهد حواشی زیادی اطراف استقلال هستیم اما ممکن بود همین اتفاقات در طول فصل رخ دهد و ما را از قهرمانی لیگ و موفقیت در آسیا دور کند اما بچه ها حرفه ای بودند و کار کردند و توانستند دل هواداران را شاد کنند.

وی تصریح کرد: الان وقتش است که بچه ها به حق شان برسند چون در طول فصل با همه مشکلات ساختند و توانستند قهرمان شوند اگر امروز پول به استقلال تزریق نشود، مطمئنا بچه ها می روند چون تیم های دیگر بیکار نمی مانند و استقلال بدون بازیکن خواهد ماند.

امروز همه از ما می پرسند در استقلال چه اتفاقی افتاده که همه معترض هستند اما این سوال را باید از مسئولان رده بالای باشگاه بپرسند که این مشکلات چرا در مجموعه استقلال به وجود آمده است شاید بحث مدیران ارشد باشگاه مالی نباشد و شاید مسائل دیگر در این اتفاقات دخیل باشد ما نباید جوابگوی این مسائل باشیم چون کاری که باید می کردیم را انجام دادیم.

وی در ادامه گفت: امروز همه مردم می پرسند که چه اتفاقی در استقلال افتاده که همه چیز به هم ریخته است خودمان هم همین سوال را داریم که واقعاً برای استقلال چه اتفاقی افتاده که در چنین روزهای حساس و مهمی هیچ چیزی سرجای خودش نیست و اعتقاد داریم یک همت ملی لازم است تا استقلال به عنوان یک تیم ملی در آسیا موفق شود و خوشحالی مردم را بیشتر کند چون حضور در جمع برترین های آسیا می تواند نشاط اجتماعی را به همراه داشته باشد فکر می کنم در این شرایط هر چقدر برای استقلال هزینه بشود ارزش دارد.

سرپرست استقلال در مورد آینده این تیم اظهار داشت: در حال حاضر اتفاقات بسیار مهمی را در بحث سیاسی و ورزش کشور پیش رو داریم ما باید هرچه سریعتر تیم مان را ببندیم چون فصل نقل و انتقالات خیلی زود تمام می شود.

تیم ملی هم ۳ بازی حساس دارد که نتیجه آن به صورت مستقیم روی فوتبال ما تأثیر دارد بحث انتخابات ریاست جمهوری را هم داریم و همه این اتفاقات در یک مقطع انجام می شود الان بهترین فرصت برای بستن تیم است و اگر در یک هفته آینده استقلال جمع نشود در فصل آینده کار بسیار سختی خواهیم داشت و دقیقاً همان اتفاقی برای استقلال می افتد که فصل قبل برای پرسپولیس افتاد یعنی دیر بسته شدن تیم و عدم زمان کافی برای بدنسازی و آماده سازی تیم، همه این مسائل باعث می شود تیم ضربه بخورد و فقط استقلال ضربه نمی خورد بلکه هواداران استقلال ضربه می خورند.

ماجدی در پایان گفت: پیش بینی من این است که اگر تیم خوبی بسته نشود مشکلات زیادی برای استقلال به وجود می آید و به جای نشاط مردم یک سال افسردگی و سرخوردگی را به آنها تزریق می کنیم.