به گزارش پارس ، به نقل ازجام نیوز؛ یونس شاکری در اولین بازی لیگ از لیست ۱۸ نفره پرسپولیس خط خورد تا یکی از غایبان بازی با تراکتورسازی نام بگیرد. او امیدوار است تا در هفته های آینده برای پرسپولیس به میدان برود و بتواند با گلزنی نظر مثبت علی دایی و هواداران را جلب کند. مصاحبه اش را بخوانید:

* از لیست ۱۸ نفره خط خوردی، ناراحت نیستی؟
- بله، جزو ۱۸ نفر نبودم. نظر کادر فنی چنین بود که در اولین بازی نباشم و اصلا از این موضوع ناراحت نیستم. تازه اولین بازی لیگ است و من راه فراوانی برای حضور در ترکیب فیکس پیش رو دارم.

* فصل گذشته ۱۲ گل برای ابومسلم به ثمر رساندی؟
- پارسال فصل بسیار خوبی را سپری کردم. سال های قبل گل نمی زدم و به همین علت اعتماد به نفسم را از دست داده بودم. علی رغم ترس فراوان آنقدر از مربیان تو سری خوردم که توانستم راه گلزنی را یاد بگیرم. بعد از پیوستنم به پرسپولیس شروع خوبی در این تیم داشتم و در بازی های دوستانه گل های زیادی زدم و توانستم نظر مثبت علی آقا را به خودم جلب کنم.

* می دانی که جانشین بازیکنان بزرگی مانند انصاری فرد و قاضی شدی؟
- بله، می دانم. حتما من هم بازیکن خوب و توانمندی هستم که به پرسپولیس آمدم و می خواهم جای این دو نفر بازی کنم.

* توانستی نظر علی دایی را جلب کنی؟
- وقتی با پرسپولیس قرارداد بستم علی آقا سرمربی این تیم نبود و من با نظر مثبت گل محمدی پرسپولیسی شدم. بعد از حضور علی آقا در تیم او از عملکردم راضی بود و حتی در یکی از مصاحبه هایش گفت من یکی از پدیده های لیگ می شوم.

* اما در اولین بازی تو را کنار گذاشت؟
- درست است پارسال در ابتدای فصل مشابه چنین اتفاقی برای من در ابومسلم افتاد. در بازی اول از لیست خط خوردم اما بعد از اینکه به ترکیب اضافه شدم گل های فراوانی برای ابومسلم به ثمر رساندم. عملکردم به قدری خوب بود که استقلالی ها خواهانم شدند اما مشهدی ها اجازه ندادند با این تیم قرارداد ببندم. الان هم خط خوردنم اصلا مهم نیست و من به این موضوع فکر نمی کنم انشا ءاله در هفته های دیگر بازی می کنم.

* رقیبان خوبی مانند رضایی و نوروزی داری؟
- پرسپولیس با سیستم ۱-۳-۲-۴ بازی می کند و نوروزی و رضایی به عنوان پیستون بازی می کنند.

* ماشینت چیست؟
- پرشیا.

* خوبه بنز و پورشه سوار نمی شوی؟
- ما با همین پرشیا می سازیم و خیلی هم از ماشینم راضی ام!

* پولت را دادند؟
- خیر، هنوز پولی نگرفتم.

* ارتباطت با دایی چطور است؟
- ارتباطم خوب است. اما علی آقا به کسی باج نمی دهد. به قول معروف کسی نمی تواند در مقابل ایشان پایش را از گلیمش درازتر کند!

* قول می دهی برای پرسپولیس هم ۱۲ گل بزنی؟
- تمام تلاشم را می کنم تا به چنین موفقیتی برسم.