به گزارش پارس به نقل از تسنیم، به دنبال تاکید وزارت ورزش و جوانان بر خصوصی سازی ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس عصر امروز (شنبه) نشستی در محل این وزارتخانه با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال برگزار شد تا راهکاری مناسب برای تحول در ۲ باشگاه پرطرفدار پایتخت اتخاذ شود.

در جلسه امروز علاوه بر امیررضا خادم، نماینده تام الاختیار وزیر ورزش و جوانان در پیگیری فرایند خصوصی سازی و واگذاری شرکت های استقلال و پرسپولیس و حمید گرشاسبی، مدیرکل امور استان های وزارت ورزش و جوانان، علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، نایب رییس دوم فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ حرفه ای فوتبال ایران و بهروز منتقمی، قائم مقام باشگاه پرسپولیس حضور داشتند.

مهمترین موضوعی که در جلسه امروز مورد بحث و بررسی قرار گرفت، درآمدهای سازمان لیگ فوتبال ایران بود که می تواند بخشی از هزینه های باشگاه های لیگ برتری از جمله استقلال و پرسپولیس را تامین کند و گامی در جهت خصوصی سازی این باشگاه ها باشد. در این نشست همچنین راهکارهای افزایش درآمدهای سازمان لیگ و باشگاه های فوتبال مورد بررسی قرار گرفت و حاضرین در این خصوص به گفت وگو پرداختند.