به گزارش پارس به نقل از ایسنا، افشین ناظمی در نشست خبری بعد از بازی با سایپا که با نتیجه تساوی یک بر یک پایان یافت، گفت: قبل از هر چیز به بازیکنان تیم سایپا خسته نباشید می گویم. بازیکنان ما تمام توانشان را در این بازی به کار بردند. بر اساس تمرینی که در طول هفته انجام می دهیم به مصاف حریفان می رویم. ما شناخت کافی از تیم سایپا نداشتیم و بر اساس تاکتیکی که روی آن عادت داشتیم، وارد مسابقه شدیم. خدا را شکر می کنم که به سه بازیکن جوانی که میدان داده بودیم خوب بازی کرد. این جوانان باید تجربه کسب کنند و در آینده بیشتر از اینها بشنویم.

وی در ادامه گفت: ما در حمله خوب ظاهر شدیم ولی در ضربات آخر خوب نیستیم در طول تمریناتی که در هفته های آینده داریم سعی می کنیم این نقیصه را بر طرف کنیم.

وی در مورد بازی هفته آینده با ملوان گفت: دربی مثل سایر بازی های دیگر است ولی از لحاظ رقابتی که از قبل بین این دو شهر بوده همیشه جذاب و حساس است. من در اینجا از هواداران هر دو تیم خواهش می کنم که فقط تیم خودشان را تشویق کنند و با این کار فرهنگ بالای گیلان را نشان دهند. بازی با ملوان همیشه جذاب بوده و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی در مقابل انها داشته باشیم.

وی در پایان گفت: من هیچ وقت در مورد داوری صحبت نمی کنم. آقای خورشیدی داور جوان و خوب کشور ماست و آینده درخشانی دارد. سایپا امروز در مقابل ما خوب بازی کرد و در دقایقی هم موقعیت هایی داشت ولی ما مستحق پیروزی بودیم که اگر از موقعیت هایمان خوب استفاده می کردیم می توانستیم پیروز میدان باشیم.