به گزارش پ ارس به نقل از مهر، یعقوب کریمی با اشاره به شرایط تیم سپاهان اظهار داشت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و بازیکنان تیم از لحاظ بدنی آماده هستند و امیدوارم که در بازی اول فصل بتوانیم عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم و لیگ را به خوبی شروع کنیم؛ بازی ها برایمان سخت است اما ما مصمم هستیم که عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم.

وی در مورد حضورش در تیم سپاهان و امضای قرارداد با این تیم اصفهانی با وجود پیشنهاد پرسپولیس تصریح کرد: من با سپاهان قراردادی به مدت سه فصل امضا کردم و اگرچه قبل از آن با پرسپولیس صحبت کرده بودم اما بعد از آنکه آقای رحیمی با من تماس گرفت با او توافق کرده و به تیم سپاهان پیوستم.

هافبک تیم سپاهان بیان داشت: دلیل اصلی انتخاب سپاهان از سوی من آسیایی بودن سپاهان و شرایط حرفه ای این باشگاه بود و من نمی خواستم در تیمی پرحاشیه مثل پرسپولیس به میدان بروم چون تیم های سرخابی، تیم های پرحاشیه ای هستند.

وی بازیکنان جذب شده به تیم سپاهان را از بهترین بازیکنان ایران خواند و گفت: بعد از آنکه خریدهای سپاهان را دیدم، از حضور در این تیم خوشحال تر شدم زیرا بازیکنان حاضر در سپاهان بهترین بازیکنان کشور هستند و این بازیکنان به سلیقه مربی انتخاب شده اند و ما باید در ایران و آسیا نتایج خوبی بگیریم و به همین دلیل بازیکنان بزرگی را به خدمت گرفتیم.

کریمی در مورد کار کردن با لوکا بوناچیچ بیان داشت: کارنامه کرانچار مشخص است چون او مربی با کیفیت و خوبی است و خوشحالم که قرار است در فصل جاری زیر نظر او به میدان بروم.