به گزارش پارس به نقل از مهر، تیم فوتبال رئال مادرید که یکشنبه شب در ال کلاسیکو مغلوب بارسلونا شده بود چهارشنبه شب در خانه سویا نیز با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد تا در فاصله ۴ روز از رده اول به سوم سقوط کند. در این بازی ابتدا رئال مادرید با گل دقیقه ۱۴ کریس رونالدو از میزبان خود پیش افتاد اما گل های دقایق ۱۹ و ۷۲ کارلوس باکا شکست را به پیروزی برای سویا تبدیل کرد. با توجه به پیروزی تیم های بارسا و اتلتیکو، رئال اکنون ۳ امتیاز با صدر جدول فاصله دارد.

آنها در بدترین زمن ممکن وقتی تنها ۸ هفته تا پایان فصل باقی مانده این شکست را متحمل شدند و تا حدودی از کورس قهرمانی لالیگا خارج شدند.

در دیگر بازی بارسلونا در حضور بیش از ۶۷ هزار تماشاگر ورزشگاه نیوکمپ با نتیجه ۳ بر صفر سلتاویگو را از پیش رو بردارد. در این بازی نیمار ۲ بار در دقایق (۶ و ۶۷) و لیونل مسی در دقیقه ۳۰ برای بارسلونا گل زدند. خبر بد برای بارسایی ها در این بازی پاره شدن لیگامنت زانوی ویکتور والدز دروازه بان این تیم بود که به نظر می رسد دیگر در این فصل نمی تواند برای آبی و اناری ها به میدان برود.

در دیگر بازی اتلتیکومادرید با تک گل دقیقه ۶۳ دیه گو کاستا از سد گرانادا گذشت تا بالاتر از رئال و بارسا با ۷۳ امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار بگیرد. در دیدار دیگر هم رایووایکانو با نتیجه یک بر صفر از سد اوساسونا گذشت.

رقابتهای این هفته پنجشنبه شب با برگزاری ۴ دیدار دیگر پیگیری می شود که برنامه آن به شرح زیر است:

رئال سوسیداد – رئال وایادولید

ختافه – ویارئال

آلمریا – والنسیا

لوانته – رئال بتیس

جدول رده بندی:
۱- اتلتیکومادرید ۷۳ امتیاز
۲- بارسلونا ۷۲ امتیاز
۳- رئال مادرید ۷۰ امتیاز
۴- اتلتیک بیلبائو ۵۶ امتیاز
----------------------------------------------------
۱۸- ختافه ۲۸ امتیاز (یک بازی کمتر)
۱۹- رئال وایادولید ۲۷ امتیاز (یک بازی کمتر)
۲۰- رئال بتیس ۱۹ امتیاز (یک بازی کمتر)