به گزارش پارس ، سجاد مردانی در گفت وگو باایسنا، اظهار کرد: برای رسیدن به رقابت های جهانی زحمت زیادی کشیده و تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته بودم، هدفم کسب مدال طلا در این رقابت ها بود که بتوانم پس از سال ها ایران را در این وزن طلایی کنم. خدا را شکر می کنم که توانستم مدال بگیرم و برای کشورم مفید باشم.

وی در مورد مبارزه با حریف گابنی خود در دیدار فینال ادامه داد: این حریف آفریقایی نایب قهرمانی المپیک لندن بوده و مدال طلای دوره قبل مسابقه های جهانی را در کارنامه داشت. شناخت خوبی داشتم و تلاش کردم تا او را شکست دهم، اما نشد. در مبارزه فینال با انگشت شکسته مبارزه کردم چراکه در مبارزه نیمه نهایی برابر حریف کوبایی آسیب دیده بودم. در مبارزه فینال سعی کردم این آسیب دیدگی روی کارم اثر نگذارد.

دارنده مدال نقره مسابقه های جهانی مکزیک با اشاره به این که حریفان بسیار سختی در این دوره از رقابت ها پیش رو داشت، گفت: همه حریفانم سر سخت و عنوان دار بودند. تمام تمرکزم این بود که در هر مبارزه بهترین عملکردم را نشان دهم و پیروز شوم. وزن هشتم وزن سختی است و خوشحالم که توانستم بین این همه عنوان دار مدال بگیرم.

وی افزود: من پنج سال پیش آسیب دیدگی شدیدی داشتم و زانویم را جراحی کردم. از همان موقع به خودم گفتم که باید روزی در این وزن مدال جهانی بگیرم. خدا را شکر اکنون این توانمندی را از خودم نشان دادم. خوشحالم که بعد از سال ها تکواندوی ایران در این وزن مدال گرفت. آخرین طلای ایران به ۱۰ سال پیش توسط مرتضی رستمی بر می گردد.

مردانی یادآور شد: از همه مردم ایران که در این شب های ماه مبارک رمضان ما را دعا کردند تشکر می کنم. خوشحالم که مدال گرفتم و امیدوارم این مدال پاسخی باشد برای زحماتی که کادر فنی، فدراسیون، اهالی تکواندو و خانواده ام برایم کشیدند.

وی در پایان گفت: این مسابقات تمام شده و باید به فکر مسابقات مهم بعدی بود.