به گزارش پارس ، به نقل ازگل: خیلی ها بر این باورند که اگر پرسپولیس قهرمان جام حذفی شده بود امروز لقب امپراتور را به یحیی گل محمدی می دادند اما فارغ از این القاب اگر آن اتفاق می افتاد، او با پرسپولیس مزد بازی های خوب و نتایج عالی اش را می گرفت اما از آنجا که در فوتبال نتیجه گرای ما فقط باید مقام بیاوری، گل محمدی هم با دو باخت در ۲۰ مسابقه از پرسپولیس کنار گذاشته شد اما خیلی زود مسوولان نفت تهران سراغش رفتند و با او به عنوان سرمربی فصل جدید قرارداد بستند.

از تیم خودتان شروع کنیم.

ما تمرین ها را خیلی به موقع شروع کردیم و همین هم باعث شد تا دوران بدنسازی را به طور کامل پشت سر بگذاریم و چند بازی تدارکاتی هم انجام دادیم تا برای لیگ به آمادگی کامل برسیم.

بعضی از مربیان می گویند با انجام بازی های تدارکاتی با آمادگی صددرصد وارد مسابقات می شویم. .

من هم فکر می کنم هیچ تیمی نمی تواند با آمادگی صددرصد وارد مسابقات شود. خود ما اگر ۸۰ درصد آمادگی داشته باشیم بسیار خوب است. بازی های تدارکاتی هم که انجام می دهیم نقاط ضعف را مشخص می کند.

نفرات مورد نظرتان را در فصل نقل و انتقالات جذب کردید؟

نفراتی که ما جذب کردیم اکثرا جوان هستند و تلاشمان هم این بود که تیم جوانی را آماده کنیم. در مورد لیستی هم که شما گفتید غیر از یکی دو بازیکن بقیه بازیکنان مورد نظر را جذب کردیم و در مجموع راضی هستم.

به بازی های تدارکاتی اشاره کردید، ظاهرا شما تمایلی برای انجام بازی با پرسپولیس نداشتید، چرا؟

من؟ ! نه، اتفاقا به محمد دایی هم برای بازی تدارکاتی زنگ زدم اما چون روز قبلش آنها بازی داشتند، بازی ما برگزار نشد. در واقع خیلی هم دوست داشتم با پرسپولیس بازی کنم.

کار کردن در تیم هایی مثل پرسپولیس با خیلی از تیم ها فرق می کند. یک تفاوت اصلی آن آرامشی بیشتری است که در تیم های دیگر وجود دارد.

از نظر فنی که هیچ فرقی ندارد چون ما کارمان را انجام می دهیم اما همانطور که گفتید اینجا آرامش خاصی داریم و مدیران باشگاه هم امکانات لازم را فراهم کردند و ما هم در چنین شرایطی به راحتی کارمان را انجام می دهیم.

هفته ششم؛ پرسپولیس - نفت تهران. چقدر به این بازی قبل از قرعه کشی فکر می کردید و در کل از قرعه به دست آمده رضایت دارید؟

حقیقتش را بخواهید فرقی نمی کند چه روزی با چه تیمی بازی می کنیم چون تمام بازی ها برایمان مهم و سخت است و اینکه چون فصل گذشته در پرسپولیس بودم نباید بی جهت باعث حساسیت بازی شود. به نظرم بازی با پرسپولیس هم مثل بقیه بازی ها است.

شما در پرسپولیس نتایج خوبی را به دست آوردید، حالا با شرایطی که در نفت تهران دارید، چقدر امیدوار به تکرار آن هستید؟

شخصا خیلی به تیمم امیدوارم. در واقع تیم ما جور است و بازیکنان با استعدادی را در اختیار داریم که به لحاظ اخلاقی هم در سطح بسیار خوبی هستند و خیلی خوشبینم که فصل خوبی را پیش رو داشته باشیم.

خیلی دوست ندارم افراد را مقابل هم قرار دهم اما چون مهرزاد معدنچی اسم شما را آورده می خواهم سوالی بپرسم.

مگر مهرزاد چه چیزی گفته؟ !

معدنچی گفته که برای بازی با نفت تهران خیلی انگیزه دارد و می خواهد خیلی چیزها را به شما ثابت کند.

من در مورد افراد حرفی نمی زنم. مهرزاد خودش می داند چه کمکی به او کردم. همیشه ذهن های کوچک در مورد دیگران صحبت می کنند. من درگیر تیم خودم هستم و به این صحبت های پیش پا افتاده اهمیتی نمی دهم.

با توجه به پایان فصل نقل و انتقالات چه تیم هایی را مدعی می دانید و آیا باز هم مثل سال های گذشته تیم های مدعی بازیکنان مطرح را جذب کردند؟

تا حدود زیادی همینطور است و اکثر بازیکنان مطرح به تیم های پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتورسازی رفته اند. به همین دلیل جدول لیگ می تواند هر هفته بالا و پایین زیادی داشته باشد اما از الان نمی توان اظهارنظر دقیقی داشت.

یکی از سوژه های چند روز اخیر بحث ثبت قرارداد بازیکنان در هیات فوتبال بود که ابتدا باید بدهی هایشان را پرداخت می کردند و بعد قراردادشان ثبت می شد. شما خودتان با پرسپولیس تسویه حساب کردید؟

من حدود یک ماه پیش خواستم که بر اساس قراردادم مطالباتم را بدهند. به هرحال برای این تیم زحمت کشیدم و آن را از بحران خارج کردم و به فینال حذفی هم رسیدیم. الان اگر حق و حقوقم را ندهند، کم لطفی کرده اند. امیدوارم هر چه سریع تر این اتفاق بیفتد چون در شأن من و باشگاه نیست که مدام پیگیر مطالباتم باشم و از این اخلاق ها هم ندارم که بخواهم شکایت کنم. به هرحال انتظارم این است همانطور که برای آخرین بار قول دادند طی امروز فردا این مساله حل شود.

سوال آخر در مورد حساسیت هایی است که برای بعضی بازی ها به وجود آمده است. مثلا پرسپولیس و تراکتورسازی. علی کریمی چند بار با شما مذاکره داشت اما در نهایت به تبریز رفت و…

باور کنید مدت ها است در مورد پرسپولیس صحبتی نکردم اما الان که پرسیدید باید در جواب شما بگویم اگر من در پرسپولیس می ماندم حتما علی کریمی را نگه می داشتم چون نمی شود به راحتی از کنار اسمش و توانایی هایش گذشت.

شک نکنید اگر او در بازی با صبا مصدوم نمی شد ما به راحتی سهمیه می گرفتیم و این اتفاق یکی از بدشانسی های ما بود. به هرحال او بازیکن بزرگی است و دوست داشتم به تیم ما بیاید اما حالا که به تیم خوب و پرطرفدار تراکتورسازی رفته، برایش آرزوی موفقیت می کنم.