به گزارش پارس ، به نقل ازمدال نیوز، با اینکه سپاهان در بازار نقل و انتقالات حضور فعالی داشته و خریدهای خوبی انجام داده اما به نظر می رسد که زلاتکو کرانچار هنوز به دنبال جذب بازیکن است.

بعد از مصدومیت جواهیر سوکای در اردوی اسلونی صحبتهایی درباره مذاکره اصفهانی ها با فونیکه سی مهاجم سابق صنعت نفت به گوش رسید که تا امروز هیچ خبری از توافق طرفین رسانه ای نشده است.

از چند روز قبل در اصفهان این خبر به گوش می رسد که سپاهان قصد دارد با جذب یک مهاجم سیه چرده و گلزن، جدا از پیدا کردن یک جانشین مناسب برای سوکای، برنده اصلی بازار نقل و انتقالات باشد.

با اینکه از ابراهیم توره مهاجم سابق سپاهان – و مهاجم فصل گذشته موناکو که کلودیو رانیری علاقه ای به ادامه همکاری با او ندارد – به عنوان گزینه اصلی علیرضا رحیمی نام برده می شد اما صحبتهای رسول خوروش مبنی بر مذاکره این باشگاه با یک مهاجم فرانسوی، بازگشت توره به لیگ ایران را منتفی کرد.

پیگیری های مهاجم جدید سپاهان به یک بازیکن ۳۱ ساله رسید. مهاجمی به نام آدامو کولیبالی که فصل گذشته در لیگ مجارستان بازی کرده است.

مهاجم فرانسوی – ساعل عاجی مد نظر سپاهان، بازیکن تیم دبرسن مجارستان است و فصل گذشته موفق شد با زدن ۱۸ گل آقای گل لیگ حرفه ای این کشور شود.

کولیبالی دو سال قبل هم این عنوان را بدست آورده بود.

او که از سال ۲۰۰۹ در دبرسن توپ می زند، در ۱۱۰ بازی، ۶۶ گل برای این تیم به ثمر رسانده است.

قیمت این بازیکن در سایت ترانفسرمارکت ۷۵۰ هزار یورو – ۲/۹ میلیارد تومان – برآورد شده است.