به گزارش پارس به نقل ازنود: آندرانیک تیموریان فصل پیش در شرایطی از استقلال جدا شد که چند جلسه با قلعه نوعی برگزار کرد و سرمربی آبی پوشان به او گفته بود که فقط در پست هافبک دفاعی نیاز به بازیکن دارد که اگر بماند فهرست نفرات تیم تکمیل خواهد شد اما در نهایت آندو تصمیم گرفت تا قید تمدید قرارداد با استقلال را بزند و برای ادامه فوتبال خود راهی قطر شود. جدایی او قلعه نوعی را حسابی دلخور کرد به شکلی که در مصاحبه های خود به این موضوع اشاره داشت که تیموریان به خاطر پول استقلال را رها کرده و به قطر رفته و اقدام این بازیکن را به باد انتقاد گرفت. البته آندو جوابی به اظهارات سرمربی آبی پوشان نداد و فقط سکوت کرد و گفت که می خواهد در آرامش به فوتبال خود ادامه بدهد.
اما همین بازیکنی که از سوی قلعه نوعی پولکی خوانده شده بود و سرمربی آبی پوشان اعتقاد داشت که به پیراهن استقلال پشت کرده است. حالا جزو بازیکنانی است که مسئولان باشگاه برای جذب او اصرار زیادی دارند و حتی یک جای خالی را در فهرست تیم برای او خالی گذاشته اند.
حال سئوال اینجاست که قلعه نوعی پس از انتقادات تند فصل پیش چطور می خواهد از این بازیکن در ترکیب تیم خود استقبال کند!
این در حالی است که تیموریان به این موضوع اشاره کرده که در صورت منتفی شدن حضورش در قطر، پیراهن استقلال را بدون توجه به پیشنهادات سایر تیم ها بر تن می کند تا ثابت کند پولکی نیست و اتفاقا به خاطر استقلالی شدن قید پیشنهادهای وسوسه کننده سایر تیم های لیگ برتری را می زند.