به گزارش پارس ، به نقل ازفارس، علی فتح الله زاده در مورد اینکه جواد نکونام از باشگاه الشارجه امارات پیشنهاد رسمی دارد و آیا استقلال راضی به جدایی این بازیکن است اظهار داشت: ما راضی به این جدایی نیستیم. نکونام بازیکنی است که به او نیاز داریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود این بازیکن زودتر از این پیشنهاد تیم اماراتی را مطرح می کرد گفت: باید این پیشنهاد زودتر گفته می شد اما این را هم بگویم ما سیستم جذب بازیکن خود را به گونه ای چیده ایم که آسیبی نمی بینیم ضمن اینکه جواد دوست دارد بماند و در استقلال بازی کند.

مدیرعامل آبی پوشان در ارتباط با اینکه اگر او تمایل به ماندن در استقلال دارد چرا به دنبال فسخ قرارداد است و کمیته انضباطی فدراسیون هم به باشگاه اولتیماتوم داده است اظهار داشت: فسخ قراردادی نیست. نامه ای که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال داده معلوم است که آنها به ماهوی قضیه اشراف ندارند و این نامه را نوشته اند. کمیته انضباطی می گوید اگر تا تاریخ معین شده پول بازیکن را ندهید می تواند بازیکن آزاد شود اما آنها یک چیزهایی را نمی دانند. درست است که ما گفته ایم پول داده نشد آزاد می شود اما از سویی ما برای رضایت نامه نکونام از اوساسونا پول داده ایم و نکونام باید رسید این پول را به ما بدهد تا بقیه پول او را پرداخت کنیم. همه چیز منوط به این رسید است. اگر ما تعهد به چنین مسئله ای دادیم او هم موظف است که این رسید را بدهد. البته جواد خودش پیگیر این موضوع است. این مسئله ما اصلا دعوایی نیست.

وی افزود: نکونام یکسری انتظارات دارد. از سویی جو فوتبال ایران با خارج فرق دارد. جواد نکونام هم به جو ایران عادت ندارد ولی مشکل ما این مسائل نیست.

فتح الله زاده در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود نکونام این مسئله را با شما در میان می گذاشت و کار به کمیته انضباطی نمی کشید عنوان کرد: نمی دانم چرا به من نگفته است و به من می گفت بهتر بود.

وی در این رابطه که به نظر می رسد نکونام برای وی جایگاه ویژه ای دارد که از این موضوع ناراحت نشده است گفت: من همیشه مدیری هستم که تحمل بالایی دارم و بدانید زمانی که ناراحت می شوم اگر شما جای من بودید بازیکن را اعدام می کردید (با خنده)

فتح الله زاده افزود: جواد بازیکن با شخصیتی است. من سال گذشته کمترین پول را به او دادم و نکونام اصلا اعتراضی نکرد و اکنون او را درک می کنم. وقتی او برای ما معرفت خرج می کند ما هم باید این را درک کنیم.

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه امیر قلعه نویی از عدم حضور نکونام در تمرینات راضی نیست، عنوان کرد: ما برای قلعه نویی بازیکن خوب گرفته ایم و می گیریم که راضی باشد. این را هم بگویم که قلعه نویی انتظار دارد. او از بازیکن بزرگ تیمش انتظار دارد. ما از سویی به دنبال جام آسیایی هستیم. یک حرف می زنم ختم کلام. ما نهایتا چهارشنبه تیم خود را می بندیم. تیمی که روز چهارشنبه می بندیم نهایی است.

فتح الله زاده در خصوص وضعیت آندو تیموریان گفت: فردا، پس فردا تکلیف تیموریان هم روشن می شود. من فکر می کنم آندو ۸۰درصد ایران می ماند. دو بازیکن خارجی هم قرار است بیاوریم که خوب باشند آنها را جذب می کنیم.