به گزارش پارس به نقل از مهر، بار دیگر ملت شریف و غیور ایران سر برآورد و از پای جان خروشید و غیرت، عزت و شرافت انسانی و ایرانی را بر آئینة جهان نشاند و همه را به حیرت واداشت تا بزرگی ملتی را به رخ جهان کشد و ایران اسلامی را بر صفحة درخشان تاریخ ملت ها در جایگاه رفیع خویش بنشاند. آن روز رهبر فرزانه انقلاب ندای خلق حماسة سیاسی را سر دادند و امروز لبیک آن توسط ملت انقلابی و نجیب ایران نشان داده شد.

جامعة اقتصادی کشور و فعالان عرصة تولید و کارآفرینی، خرسندند که همگام با رشد و بلوغ روحیة مردم سالاری و مشارکت عمومی آحاد ملت در تعیین سرنوشت شان توانستند، سهمی بیش از پیش در حضور آگاهانه و با انگیزه ملت غیور ایران در انتخابات داشته باشند.

لذا در کمال خضوع و خشوع بر بزرگی این ملت سربلند سر تعظیم فرود آورده و این رویداد بی نظیر را به ملت شریف و رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور منتخب و فعالان اقتصادی کشور تبریک و تهنیت عرض می نماییم و با امید به آینده ای پر از شکوفایی و سربلندی کشور، در همه عرصه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و بین المللی چشم دوخته و اطمینان داریم با ارادة استوار ملی خواهیم توانست حماسه اقتصادی را در میدان عمل خلق نماییم.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به نمایندگی از فعالان عرصه های گوناگون اقتصادی مردم نهاد، آمادگی خود را برای همکاری و مشارکت جمعی جهت عبور از مشکلات و نیل به اهداف متعالی کشور اعلام نموده، با استفاده از این فرصت بر این مهم تأکید می گذارد که همان گونه که حاصل اعتماد به مردم خلق حماسة سیاسی و رشد بی سابقة امید و اعتماد عمومی بود، اعتماد به بخش خصوصی، خلق حماسة اقتصادی و عبور از بحران ها را در پی خواهد داشت.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران آمادگی خود را به عنوان مشاوری صدیق برای شناسایی موانع بر سر راه توسعة اقتصادی کشور و ارائه راه کارهای کارشناسانه اعلام می نماید و بر خود لازم می داند که حماسة سیاسی را به حماسة اقتصادی پیوند زند و حرکت بر محور سند چشم انداز را در کنار دولت تدبیر و امید، سرلوحة امور خود قرار دهد و کلیة ظرفیت ها و امکانات و تجربیات فعالان اقتصادی را در این زمینه به کار گیرد.

هم چنین لازم می داند از کلیة نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری که به واسطة بسط و توسعة گفتمان اقتصادی و تولیدمحوری در مناظرات و برنامه های خود به شناسایی و حل مشکلات محیط کسب وکار کشور توجه داشته اند تشکر و قدردانی نماید و خواستار پی گیری این رویکرد در حوزه های مسؤولیت فعلی و بعدی ایشان باشد.