به گزارش پارس ، رضا محمدی در گفت وگو با تسنیم، درباره وضعیت پرسپولیس گفت: تمرینات پرفشاری را پشت سر می گذاریم و بعد از پایان بازی های دوستانه ای که در دستور کار داریم می توانیم به شرایط صددرصد مسابقه برسیم.

وی ادامه داد: قطعا کادر فنی پرسپولیس آنقدر علم دارد که بداند چطور تمرینات را طراحی کند. پرسپولیس جزو اولین تیم هایی بود که تمریناتش را آغاز کرد و قطعا این مسئله در کوران مسابقات لیگ به کمک تیم ما می آید.

دروازه بان پرسپولیس در خصوص وضعیت سه دروازه بان این تیم، اظهار داشت: هر ۳ دروازه بان پرسپولیس زیر نظر بهزاد غلامپور تمرینات خود را انجام می دهند و تمام تلاشمان این است که در بهترین شرایط باشیم تا هرکدام در درون دروازه قرار گرفتیم بتوانیم برای پرسپولیس بازیکن مثمر ثمری باشیم.

محمدی در واکنش به صحبت های مدیرعامل استقلال در مورد مبلغ قرارداد بازیکنان پرسپولیس، تاکید کرد: اینها صحبت های « چیپی» است که درباره بازیکنان ما مطرح می شود. خیلی از بازیکنان ما برای فصل جدید حتی پیش پرداخت هم دریافت نکردند ولی با تمام وجود در گرما تمرین می کنند. این حرف های بسیار ارزان قیمتی است که بیان می شود و اصلا در حدی نیست که در موردش فکر کنیم.

وی در مورد دیدار هفته اول پرسپولیس و تراکتورسازی در چارچوب مسابقات لیگ برتر، تصریح کرد: اینکه از همان ابتدای لیگ باید شرایط سختی را تجربه کنیم بسیار خوب است و قطعا هواداران از همان بازی اول به ورزشگاه می آیند تا از پرسپولیس حمایت کنند.

دروازه بان پرسپولیس ادامه داد: علی کریمی اسطوره پرسپولیس و فوتبال ایران است و حتما با استقبال خوب بازیکنان پرسپولیس و هواداران پرسپولیس مواجه می شود، اما تمام مجموعه پرسپولیس تلاش خود را انجام می دهد که مقابل هر تیمی و هر بازیکنی موفق شود.

محمدی در خصوص حضور علیرضا حقیقی در تمرینات پرسپولیس، گفت: فکر می کنم حقیقی مشکل دریافت ویزا دارد و به خاطر همین با پرسپولیس تمرین می کند. حقیقی بازیکن پرسپولیس بوده و اتفاق عجیبی نیست که با تیم سابقش تمرین کند.