به گزارش پارس , سیامک مره صدق در گفت وگو با ایسنا, اظهار کرد: آنچه برای جامعه یهودی ایران مهم است رسیدن ملت ایران به حقوق خودشان است؛ چه از طریق نرمش قهرمانانه باشد همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند و چه از طریق مقاومت. آنچه برای ما اهمیت دارد این است که همانطور که در دفاع مقدس هم ثابت کرده ایم به هیچ وجه از حقوق حقه خودمان کوتاه نمی آییم.

وی افزود: ما به هیچ جنایتکار و مداخله گری اجازه نمی دهیم در مورد حقوق ملت ایران تصمیم بگیرد. ما حق تعیین سرنوشت خود را بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب به دست گرفته ایم و اجازه نمی دهیم دیگران در کارهای ما دخالت کنند.

نماینده کلیمیان در مجلس ادامه داد: ما همیشه نسبت به بهترین ها امیدواریم و برای بدترین ها آمادگی داریم. اکنون هم این امید را داریم که دیپلماسی اثر کند و راه حلی برای مسئله هسته ای ایران پیدا شود و اگر چنانچه لازم باشد برای رسیدن به حق مان مقاومت کنیم این آمادگی را هم داریم.

مره صدق تاکید کرد: تحریم ها به غرب ثابت کرده که آنها نمی توانند بین مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی فاصله بیندازند. در سال های گذشته هرچه فشار دشمن بیشتر شده همبستگی اقشار مختلف مردم هم بیشتر شده و تمام مکر و حیله دشمن علیه ملت ایران نه تنها بی اثر شده بلکه اثر عکس داشته و به نفع مردم ایران عمل کرده است.

وی خاطر نشان کرد: براین اساس تحریم ها و فشار ها باعث آگاهی بیشتر مردم ایران نسبت به نیات سوء غرب و همراهی و همدلی مردم با یکدیگر شده است.