فصل نقل و انتقالات فوتبال همراه با شایعات است. در فصل نقل و انتقالات فوتبال اخبار ضد و نقیض در مورد عدد قراردادها منتشر می شود. دستمزد هر بازیکن در فصل نقل و انتقالات فوتبال مورد توجه مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما،​ تا اینجای کار ذوبی‌ها فعلا با جذب ۸ بازیکن، صدر نشین فصل نقل و انتقالات هستند. بعد از آن‌ها استقلال با جذب ۶ بازیکن قرار دارند. آن‌ها ۴ بازیکن خروجی نیز داشتند و  با برخی از بازیکنانشان هم تمدید کردند. البته تکلیف بعضی‌های دیگر مثل «مطهری»، «اسماعیلی»، «سیدحسین حسینی» و حتی «مظاهری» هنوز معلوم نیست. دلیل اصلی آن هم به ارقام عجیب پیشنهادی از طرف همین بازیکنان برمی گردد.

امروز هم استقلالی‌ها یک خروجی دیگر داشتند. برخلاف اعلام سرمربی استقلال که گفته بود؛ «قائدی» در این تیم می‌ماند، ستاره بوشهری با قراردادی ۵ ساله به «شباب الاهلی امارات» پیوست.

 

 
 
قهرمان لیگ هم تمرین خود را با جدایی قطعی ۲ بازیکن و «مغانلو» که قرضی قرمز پوش شده بود شروع کرد. البته آن‌ها ۲ بازیکن جدید گرفتند اما فعلا تا تیم مد نظر سر مربی پرسپولیس، فاصله زیاد است.

سومین بازیکن جذب شده سرخ پوشان هم «علی نعمتی» است که امروز رضایت نامه خود را از پدیده گرفت، اما هنوز قراردادش را با پرسپولیس امضاء نکرده است. پرسپولیسی‌ها بعد از جدایی «نوراللهی»، در پی جذب «رضا اسدی» هم بودند که پیشنهاد بالای این بازیکن، فعلا سرخ پوشان را منصرف کرده است.

بقیه تیم‌ها هم چراغ خاموش تحرکاتی در جابجایی بازیکنان دارند که فعلا تا نهایی شدن آن‌ها نمی‌شود زیاد صحبتی کرد.

اما نکته قابل تامل، باز هم ارقام عجیب از سوی بازیکنان و دلال‌هایی است که به باشگاه‌ها داده می‌شود و باید یک بار برای همیشه جلوی این ریخت و پاش‌های بی حساب و کتاب گرفته شود.

البته فدراسیون فوتبال هم اعلام کرده است که باشگاه‌ها حواصشان باشد، تا صاف نکردن بدهکاری خود، نمی‌توانند از بازیکنان جدید استفاده کنند.

فصل نقل و انتقالات ۱۶ آبان به پایان می‌رسد.