به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از سایت «گل» هر روز در دنیای فوتبال شایعاتی از نقل و انتقالات بازیکنان با مبالغ سرسام آور به سایر باشگاه‌ها منتشر می‌شود.

رئیس باشگاه بارسلونا از جذب پوگبا خبر داد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

بارتارومئو ، رئیس باشگاه فوتبال بارسلونا به تازگی اعلام کرده است که در نظر دارد تا پل پوگبا ، ستاره جام جهانی 2018 روسیه و تیم فوتبال منچستریونایتد را به عنوان یکی از احتمال های خرید های تابستانی خود در نظر گیرد.

او در ادامه عنوان کرده است که نباید نام بازیکنانی که می خواهد در آینده جذب کند را فاش کند ولی بر خلاف این قوانین باشگاه در ارتباط با شایعات جذب این ستاره فرانسوی بگوید که شاید او را با مبلغی نزدیک به 120 میلیون پوند جذب کند.

ربیوت از رئال مادرید پیشنهادی دریافت کرد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

ربیوت بازیکن تیم فوتبال فرانسوی پاریس سن ژرمن به تازگی پیشنهاداتی از تیم اسپانیایی رئال مادرید دریافت کرده و پس از درخشش خود در رقابت های جام جهانی روسیه 2018 حالا می تواند به این تیم انتقال یابد.

از سوی دیگر اما توماس توخل سرمربی باشگاه پاریس سن ژرمن خواستار تمدید قرارداد این بازیکن شده و می خواهد تا پیش از پایان قرارداد آینده که نزدیک به 11 ماه آینده است ، ماندن ربیوت در این تیم قطعی شود.

رویای لواندوفسکی نابود شد

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

گفتنی است رابرت لواندوفسکی بازیکن و ستاره خط حمله تیم بایرن مونیخ آلمان در دیدار شب گذشته تیم خود در جام حذفی لیگ برتر ژرمن ها توانست به عنوان یکی از بهترین بازیکنان این مسابقات اعلام شود.

گفتنی است لواندوفسکی از بسیاری از تیم های برتر سطح جهان  درخواست هایی داشته است اما به دلیل آمادگی این بازیکن در تیم بایرن مونیخ رئیس این باشگاه فوتبال ، اجازه خروج او را صادر نکرده است و به دنبال افزایش سن رابرت لواندوفسکی نیز  برخی از تیم ها از خرید این بازیکن منصرف خواهند شد.

تیمو ورنر زیر ذره بین رئال مادرید قرار گرفت

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

فرنتینو پرز ، رئیس باشگاه رئال مادرید در تلاش است تا در نقل و انتقالات تابستانی تیم خود ، تیمو ورنر بازیکن تیم آر بی لایپزیگ را به عنوان جایگزین ستاره فصل های گذشته تیم  خود انتخاب کرده تا او بتواند به عنوان جایگزین کریستاینو رونالدو در تیم حضور داشته باشد.

گفتنی است رئالی ها برای خرید این بازیکن مبلغی نزدیک به 120 میلیون یورو را رددر  نظر گرفته اند.


بیشتر بخوانید:آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا


انتهای پیام/