به گزارش پارس ، خسرو ابراهیمی در گفت وگو با فارس، درباره ثبت نامش در انتخابات فدراسیون قایقرانی گفت: هنوز تصمیمی در این خصوص نگرفته ام. تا کنون هم کسی ثبت نام نکرده بنابراین شاید مهلت ثبت نام تمدید شود.

وی درباره زمان برگزاری انتخابات، اظهار داشت: هنوز چیزی اعلام نشده است. باید در ابتدا ثبت نام از نامزدها انجام شود.

سرپرست فدراسیون قایقرانی در پاسخ به این سوال که آیا برگزاری انتخابات از IOC برایتان مشکلی ایجاد نمی کند، عنوان کرد: اساسنامه ما مورد تایید فدراسیون جهانی قرار گرفته، بنابراین اعزام و حضور در مسابقات نیز انجام می شود. یک سرپرست بیشتر از ۶ ماه فرصت ندارد و سه ماه آن گذشته است، باید اقدامات صورت بگیرد.

ابراهیمی در پاسخ به سوال دیگر مبنی براینکه شنیده می شود برای حضور در مسابقات آب های آرام در کانادا، دنیامالی چند ورزشکار را معرفی کرده است، تصریح کرد: فقط یک ثبت نام انجام شده که آن هم توسط ما صورت گرفته است. آنها نمی توانند ورزشکاران را برای این مسابقات ثبت نام کنند، اگر فدراسیون تعلیق بود حرف شما درست است، اما ما تعلیق نیستیم.

به گزارش خبرنگار فارس، وی در حالی این صحبت ها را مطرح کرد که مسعود مهدوی نیا، دبیر فدراسیون در این خصوص به فارس گفته بود که تعداد اسامی که قبلا اعلام شده بود کم بودند، به همین دلیل فدراسیون در اقدامی دیگر چند قایقران دیگر را اضافه کرد.

ابراهیمی، درباره اینکه مشکلی برای گرفتن ویزا در کانادا ندارید، گفت: مشکلی برای حضور در مسابقات و ویزا نداریم و مانند همه فدراسیون ها روال عادی را طی می کنیم.