سیروس پورموسوی پس از تساوی بدون گل نفت آبادان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: به خاطر داشتن چنین بازیکنانی به مردم آبادان تبریک می‌گویم. اصلا به مشکلات فکر نکردند با وجود قول‌هایی که داده شده بود. مقابل نایب قهرمان آسیا بازی کردیم و مساوی کردیم. کار سختی مقابل آنها داشتیم. صدر جدول لیاقت آنهاست و عملکرد خوبی داشته‌اند. می‌توانستیم برنده باشیم. در این نوع بازی‌ها تک موقعیت‌ها برنده را رقم می‌زند. پرسپولیس در هر پست جزو بهترین‌ها است و بچه های ما کار سختی را داشتند و از پس آن برآمدند. آنها روی پرتاب اوت و ضربات آزاد برنامه داشتند و موقعیتی نداشتند.

وی در مورد اینکه گل محمدی گفته است باد روی کیفیت بازی تاثیر گذاشت و با این شرایط بازی‌ها مساوی می‌شود، گفت: در مورد باد با گل محمدی موافقم، اما در مورد کیفیت بازی باید بگویم ما به خاطر مردم آبادان نه اهل اعتصاب هستیم و نه کودتا. بچه‌ها با وجود تمام مشکلات بازی می‌کنند و امیدوارم از بازی امروز جرقه خوبی زده شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در مورد اینکه در این بازی احتیاط را در دستور کار داشتید یا خیر، عنوان کرد: احتیاط همیشه شرط عقل است. ما به خاطر نوع فوتبال پرسپولیس می‌خواستیم آنها را محک بزنیم، اما در نیمه دوم به دنبال کسب سه امتیاز بودیم.

پورموسوی با شاره به فشارها روی خط دفاعی این تیم گفت: فشاری که روی خط دفاع ما آمد به خاطر اوت دستی و بازی مستقیم پرسپولیسی‌ها بود. ما از عمق آنها حمله کردیم و 2 بار هم موقعیت داشتیم، اما آنها نتوانستند از عمق دفاع ما نفوذ کنند و فقط روی اوت دستی و ضربات ایستگاهی خطرساز بودند.