سیروس پورموسوی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل ذوب آهن در نشست خبری اظهار داشت: برد را به مردم آبادان، هواداران صنعت نفت و مردم خوزستان تبریک می گویم. بازی سخت و نفسگیری را با برد پشت سر گذاشتیم. به لحاظ تیمی با برنامه هستیم. به لحاظ هدف گذاری هم با برنامه هستیم.

وی افزود: جوانانی در تیم نفت آبادان بازی کردند که برخی از آنها 18 ساله بودند. توانستیم برخی از بازیکنان جوان را در این بازی بزرگ محک بزنیم. حسین زواره‌ای 18 ساله بود و دو بازیکن دیگر زیر 18 سال داشتند. تنها تیمی در ایران هستیم که از دقیقه یک به بازیکنان جوان‌مان فضای کار کردن می‌دهیم. ذوب آهن تیم بزرگی بود تیمی با ریشه و قدیمی است که مقابل این تیم پیروز شدیم.

وی در مورد اینکه فقط طالب ریکانی در تیمش گل می‌زند گفت: طالب ریکانی در هر 4 بازی ما مهاجم بوده است نمی‌دانم چرا می‌گویند او هافبک است ما با سیستم 4-4-2 بازی می‌کنیم. بقیه بازیکنان بازیسازی می‌کنند و به حریف فشار می‌اوریم و طالب با کار گروهی به گل می رسد و فوتبال  بازی گروهی است.

پورموسوی در مورد قضاوت مسابقه اظهار داشت:  شاید از داور بخاطر اخراج زواره‌اای گلایه‌مند باشیم ولی داوری مشکلی نداشت و پنالتی ما هم درست بود. داور با زواره‌ای 18 ساله خیلی سخت گیرانه رفتار کرد. ذوب آهن کمی به داور اعتراض داشت ولی پنالتی صحیح بود. زاوره ای از عمد نزد اما نیمکت حریف چون مدام معترض بود داور تحت تاثیر قرار گرفت.

وی در مورد دیدار هفته آینده تیمش گفت: بازی با استقلال سخت است، فاصله بازی ها کم است و هنوز بازیکنان ما تمرین با نشاط نداشته‌اند. دو روز تمرین کردیم به این بازی رسیدیم و مدام هم بارش باران داشتیم و با تیم بزرگ دیگری به نام استقلال  مسابقه داریم. به بازیکنان مان ایمان داریم و امیدوارم بتوانیم مقابل استقلال هم سربلند باشیم.