امیرحسین پیروانی پس از شکست دو بر صفر تیمش مقابل پیکان در نشست خبری بعد از بازی گفت: یک خدا قوت باید به هر دو تیم بابت تلاششان بگویم. همچنین به تیم پیکان هم تبریک می‌گویم بابت امتیازی که کسب کردند. هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند اما پیکان از موقعیت‌های بهتر استفاده کرد. در نیمه اول بعداز گلی که خوردیم موقعیت‌های خیلی خوبی را به دست آوردیم. بچه‌های ما هوشیارتر بودند و از موقعیت‌ها استفاده کنند.

پیروانی افزود: مهمترین علت شکست ما این است که 16 روز از آخرین بازی ما می‌گذرد. تیم حریف بازی تدارکاتی خیلی خوبی داشت و خود را آماده کرده بود برای این بازی ولی ما به خاطر اینکه در آبادان این فرصت را به ما ندادند که بتوانیم با بازی‌های تدارکاتی خودمان را در شرایط بازی قرار دهیم و بچه‌هایمان آن شرایط مسابقه را نداشتند ولی لیگ ادامه دارد. باید فیلم این بازی را ببینید و بارها و بارها مرور کنید که در ادامه لیگ بتوانید صلابت را داشته باشید.

وی خاطرنشان کرد: فوتبال است و من هم باید خودم از این شکست درس بگیرم. شکست یک تجربه بی‌رحمی است، سه امتیاز را از دست دادیم ولی درس بزرگی گرفتیم. مخصوصا روی گل دوم اگر کمی جدی‌تر عمل می‌کردیم شکست نمی‌خوردیم. باز هم باید آماده شویم برای 5 روز دیگر بازی مقابل پرسپولیس. لیگ هنوز ادامه دارد هنوز چیزی را از دست نداده‌ایم و با کمی تلاش بیشتر می‌توانیم موفق شویم.