درباره قرارداد‌های سنگین برخی بازیکنان بنجل و حاشیه ای خارجی مانند آنتونی استوکس و ماریو بودیمیر که خسارت‌های زیادی را به باشگاه پرسپولیس تحمیل کرده است، اظهار داشت: کاملا مشخص است در این قراردادها چه اتفاقی رخ داده و همه هم از این فساد مطلع هستیم. باید سازمان بازرسی و نهادهای نظارتی به این قراردادها ورود کنند. باید درباره قرارداد بودیمیر و استوکس پیگیری قضائی صورت بگیرد.

وی افزود: مدیرانی که این قراردادها را امضاء کردند به دلیل لطمه به بیت‌المال باید مورد بازخواست و برخورد قرار بگیرند و از جیب خودشان این خسارت‌ها را پرداخت کنند. این همه آدم به دلیل اختلاس  اعدام یا زندانی می‌شوند و مدیرعاملی هم که این‌ چنین به باشگاه تحت مدیریتش ضربه می‌زند، باید پاسخگو باشد.

دروازه‌بان اسبق پرسپولیس تصریح کرد: برای من عجیب است چرا در این 20 سال یک مدیر استقلال یا پرسپولیس به دلیل اینگونه قرارداد بستن تحت پیگیری قرار نمی‌گیرند. آنتونی استوکس با آن همه فجایع اخلاقی در زمان بازی‌اش در تراکتور، پدر این تیم را درآورد و باید مشخص شود چرا با این سابقه مدیری مثل محمد حسن انصاری‌فرد که ورزشی هم است، این بازیکن را برای پرسپولیس جذب کرد.

نکیسا ادامه داد: همه ‌می‌دانیم چه اتفاقی در این قراردادها می‌افتد و بارها هم این مسائل را گفته‌ایم و نوشته ایم اما نظارت اصولی وجود ندارد. من با ابراهیم شکوری در ارتباط هستم و می‌دانم مدیران فعلی پرسپولیس چگونه برای تامین منابع مالی اداره این باشگاه در تلاش هستند اما در نهایت باید بخش زیادی از این منابع را صرف ندانم‌کاری مدیران قبلی کنند.

وی افزود: باید نماینده ای از سازمان بازرسی کل کشور و نهادهای امنیتی در باشگاه‌ها به صورت ثابت مستقر شود تا از این طریق نظارت بیشتری هم صورت بگیرد. اگر دولت و سیستم قضائی کشور 2 مدیر را مجبور کند، این خسارت را از جیب‌شان پرداخت کنند، دیگر چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد و می‌دانند چگونه خودشان را جمع کنند تا با چه کسی چه قراردادی ببندند.

پیشکسوت تیم پرسپولیس درباره دلیل شکایت نکردن باشگاه پرسپولیس از آنتونی استوکس عنوان کرد: قطعا در این ماجرا اتفاقی رخ داده که مدیران پرسپولیس عزم جدی برای پیگیری این پرونده ندارند اما من نباید درباره‌اش صحبت کنم.