به گزارش پارس به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان در گفت وگو با این سایت در این باره گفت: متاسفانه یکی از باشگاه های لیگ برتری برای جذب سه بازیکن و یک مربی در حال هزینه کردن ۸ میلیارد تومان هستند و اقدام به مذاکره و توافق به قیمت دو برابر مبلغ قرارداد سال قبل برخی بازیکنان باشگاه های دیگر می کنند و برابر پیش بینی اولیه ما هزینه این تیم برای یک فصل ۴۰ میلیارد تومان خواهد بود.

وی افزود: بنده نمی دانم که چرا باشگاه پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین تیم فوتبال آسیا برای یک فصل باید ۲.۵ میلیارد تومان بودجه دولتی دریافت کند و یک تیم دیگر ۴۰ میلیارد تومان از پول بیت المال را هزینه کند. مگر این تیم از این ۴۰ میلیارد تومان هزینه چقدر توان درآمدزایی دارد؟ این فصل پرسپولیس ۲.۵ میلیارد تومان و استقلال ۳ میلیارد تومان بودجه دولتی دریافت کردند در حالی که ۵۰ میلیون هوادار دارند. بدون تعارف از سازمان بازرسی کل کشور، دیوان محاسبات و دستگاه های نظارتی می خواهیم که به این موضوع رسیدگی کنند که چگونه این تیم از بودجه بیت المال این همه دریافتی دارد و پرطرفدارترین باشگاه های ایرانی مجموعا ۵.۵ میلیارد تومان بودجه دولتی دریافت می کنند.

رویانیان تصریح کرد: این تیم و این باشگاه با این قراردادها و این مذاکرات بازیکنان تیم های دیگر را هوایی می کند و دو بازیکن ما را با پیشنهادات سنگین خود تحت فشار قرار داده و بنده همه چیز را خواهم گفت. نشانه های فراوانی دارم و در مقابل این بی عدالتی سکوت نمی کنم. دو باشگاه بزرگ پرسپولیس و استقلال مجموعا ۵.۵ میلیارد تومان دریافت کرده اند اما دستگاه های نظارتی چهار ماه است که در ساختمان باشگاه های پرسپولیس و استقلال برای بررسی این بودجه مستقر شده اند و امیدوارم آنها وظایف قانونی خودشان را درباره اینگونه تیم ها انجام داده و آرزو می کنم یک نفر پیدا شود و شفاف به مردم بگوید که این تیم چقدر بودجه از بیت المال دریافت می کند و پرسپولیس و استقلال چقدر؟

رویانیان در ادامه گفت: بنده هشدار می دهم و اگر این اقدامات ادامه یابد همه چیز را به مردم خواهم گفت. ما جام را از دست دادیم، باختیم اما بد نیست که بگوییم این تیم چگونه هزینه می کند. بازیکنی که فصل گذشته مبلغ قراردادش ۶۰۰ میلیون تومان بوده از این باشگاه پیشنهاد یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی دریافت کرده و دو بازیکن تیم ما را با مبالغی سنگین و پیشنهاداتی بالاتر از مبالغ فصل گذشته وسوسه می کنند. نمی دانم واقعا چرا تیم های پرطرفدار مجموعا بودجه دریافتی شان یک هفتم این تیم هم نیست. چرا چنین اتفاقاتی می افتد، چه کسی مسئول است؟