عباس چمنیان بعد از دیدار تراکتور و استقلال اظهار داشت: یک خسته نباشید و تبریک به استقلال بابت پیروزی می‌گویم. از هواداران پرشور تراکتور عذر‌خواهی می‌کنم که نتیجه خوبی نگرفتیم. 2 اتفاق در نیمه اول معادلات ما را به هم ریخت. اول جریان باد باعث فشار زیاد استقلال و دوم هم اشتباه ما باعث گل دوم شد.

وی افزود: اشتباه مقابل دیاباته و قائدی تاوان سنگینی دارد که ما این اشتباهات را انجام دادیم. فکر نمی‌کنم استقلال به جز سه گل موقعیت دیگری داشت. ما امروز برنامه‌هایمان خوب پیش نرفت ولی امیدوارم ضعف‌هایمان را برطرف کنیم.

مربی تراکتور تاکید کرد: امروز بازیکنانی مثل حاج صفی و دژاگه هنوز به شرایط ایده آل نرسیدند و به همین دلیل نشد از آنها به صورت ثابت استفاده کنیم اما ما همچنان به دنبال برطرف کردن اشکالات و ترمیم نقاط ضعفمان هستیم تا در ادامه راه نتایج خوبی کسب کنیم.

چمنیان در پاسخ به این سوال که چرا تیم تراکتور در ابتدای نیمه دوم محتاط وارد زمین شد عنوان کرد: فلسفه بازی تراکتور بازی مالکانه است و از آنجا که 45 دقیقه وقت داشتیم نمی‌خواستیم عجله کنیم و به دنبال پیدا کردنه روزنه‌های دفاع پر تعداد استقلال بودیم تا به گل برسیم ولی برخلاف جریان بازی گل دوم را روی اشتباه و در ادامه گل سوم را خوردیم. وقتی تیمی 3 گل می‌خورد تعویض ها و شکل بازی ‌اش عوض می شود و ما هم این کار را کردیم و به گل هم رسیدیم و یکی دو موقعیت خوب هم داشتیم که مظاهری آنها را دفع کرد. در مجموع این ذات فوتبال است وقتی تیمی 3 گل دریافت می‌کند شرایط مسابقه تغییر می‌کند.