آبی پوشان تهران در چارچوب هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر میهمان تراکتور هستند که این دیدار از ساعت ۱۴:۳۰ روز دوشنبه ۲۹ دی برگزار می‌شود.

این بازی دو چهره ویژه دارد که احتمال حضورشان در ترکیب ثابت استقلال زیاد است. بازیکنانی که فصل گذشته از نفرات اصلی و تعیین کننده تراکتور بودند و در دیدار هفته نهم فصل گذشته که بین این دو تیم برگزار شد، در ترکیب تراکتور برابر آبی پوشان به میدان رفتند.

محمد رشید مظاهری و سید احمد موسوی دروازه‌بان و مدافع راست این روزهای استقلال، بازیکنانی بودند که فصل گذشته در ترکیب سرخ پوشان تبریز به میدان رفتند و در این فصل از خریدهای جدید استقلال و بازیکنان تاثیرگذار این تیم هستند و احتمال حضورشان در ترکیب ثابت آبی پوشان در این دیدار حساس نیز زیاد است.

مظاهری و موسوی که در زمره خریدهای خوب این فصل آبی پوشان بودند و جایگاه خود را در ترکیب ثابت خیلی زود به دست آوردند، می‌توانند در این دیدار بزرگ از هفته یازدهم هم جزو بازیکنان تاثیرگذار باشند.

مظاهری و موسوی از هفته سوم به ترکیب ثابت استقلال رسیدند از آن روز تا به امروز در تمامی دیدارهای این تیم در ترکیب ثابت قرار داشته‌اند و به نظر می‌رسد این روند در هفته یازدهم و دیدار مقابل تراکتور نیز حفظ شود.