محمود فکری در نشست خبری بعد از دیدار تراکتور و استقلال اظهار داشت:  به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. بازی خوبی در هر دو نیمه انجام شد. شاید باد باعث شد کمی کیفیت بازی کم شود ولی در مجموع بازی قشنگی شد و خدا را شکر بازیکنان ما از فرصت‌ها استفاده کردند.

وی افزود: بازیکنان ما در نیمه دوم هم برنامه های ما را اجرا کردند و با زدن 2 گل فاصله خوبی را به وجود آوردیم. امیدوارم این روند را حفظ کنیم و هم بتوانیم در صدر بمانیم و بازی های بعد را هم با امتیاز کامل به دست بیاوریم.

سرمربی تیم استقلال در خصوص استفاده از 3 بازیکن در خط حمله و اینکه آیا اشتباهات تراکتور منجر به ثبت این نتیجه شد یا توانایی بازیکنان تیمش این برد را رقم زد عنوان کرد: ما برنامه داشتیم که از جلو حریف را پرس کنیم و می‌دانستیم با مهاجمانمان می‌توانیم از این قابلیت استفاده کنیم. نمی شود گفت روی ناتوانی حریف این نتیجه رقم خورده است. این گل‌ها روی برنامه های ما بود و بازیکنان ما خیلی تلاش کردند و 3 امتیاز خیلی خوب را به دست آوردیم.

فکری خطاب به هواداران استقلال گفت: هواداران باهوش باشند که خیلی ها از درون و بیرون می‌خواهند به تیم ضربه بزنند. ما دوست و دشمن زیاد داریم  که آنها با تمام وجود تلاش می‌کنند که به تیم ضربه بزنند و کادر فنی و بازیکنان و مدیریت باشگاه را تضعیف کنند. امسال این تیم می تواند شرایط خوبی داشته باشد و به موفقیت برسد ولی هواداران باید باهوش باشند که آتو دست کسی ندهیم. ما همیشه با کسانی که درون تیم بودند یا بیرون تیم حضور داشتند این مشکلات را داشته ایم. از هواداران می‌خواهم اجازه ندهیم این آقایان به تیم استقلال ضربه بزنند.