نوذر رودنیل در مورد نحوه قضاوت بیژن حیدری در بازی استقلال و تراکتور تبریز اظهار داشت: نمی‌دانم چرا احساس کردم داور امروز خیلی شاداب و سرحال نبود. بیژن حیدری با وجود اینکه اشتباه تاثیرگذاری در بازی نداشت اما سرحال نبود و شاید سرمای هوا روی او تاثیرگذاشته بود و در برخی صحنه ها خیلی آرام به سمت صحنه خطا حرکت می‌کرد.

وی افزود: در دقیقه 14 مسابقه هند پنالتی در محوطه جریمه تراکتور رخ نداد. در دقیقه 18 هم خطای بازیکنان استقلال روی بازیکنان تراکتور پشت محوطه جریمه رخ داد.  البته حیدری داور مسابقه در دقایق 26 و 44 با تاخیر زیادی اعلام خطا کرد که این کارش هم صحیح نبود. در دقیقه 47 هم روی مسعود شجاعی در محوطه جریمه استقلال خطای پنالتی رخ نداد. 

کارشناس داوری مسابقه عنوان کرد: در دقیقه 48 ناهماهنگی بین داور و کمک داور بر سر اعلام یک اوت رخ داد که حق با داور بود. گل سوم استقلال در دقیقه 65 کاملا درست به ثم رسید و اعتراض بازیکنان تراکتور در این مورد کاملا اشتباه بود. شیخ دیاباته به هیچ عنوان در موقعیت آفساید قرار نداشت.

وی در مورد گل تراکتور اظهار داشت: گل این تیم هم در شرایط سالم به ثمر رسید. اعلام 6 دقیقه وقت اضافه در نیمه دوم کاملا درست بود زیرا تعویض‌های زیادی در نیمه دوم انجام شد.