در خصوص آخرین شرایط استقلال پیش از بازی با تراکتور اظهار داشت: استقلال هفته پیش بازی سنگینی را پشت سر گذاشت و نتیجه قابل قبولی مقابل پرسپولیس گرفت.

البته من کاری به نوع بازی که انجام شد ندارم ولی جایگاه استقلال در صدر جدول خوب است چون اگر بازی فردا را ببرد دوباره صدرنشین می شود.

وی افزود: استقلال قطعا به دنبال 3 امتیاز بازی با تراکتور است و از آن طرف هم تراکتور در این چند سال تیم هایی بسته که مدعی قهرمانی هستند.حداقل این تیم همیشه مقابل استقلال و پرسپولیس خوب ظاهر شده و حریف دست و پا بسته ای نیست. هم استقلال و هم تراکتور فردا کار سختی مقابل یکدیگر دارند و گرفتن 3 امتیاز کار سختی برای هر دو تیم است.

پیشکسوت تیم استقلال در خصوص اینکه میلیچ بعد از دربی تهران را ترک کرد و خیلی ها می گویند او به خاطر کادر فنی از تیم رفته و یک عده هم معتقدند میلیچ به خاطر عدم دریافت مطالبات خود راهی کرواسی شده است عنوان کرد: ما هم مثل شما شنیدیم که میلیچ بعد از دربی رفت و ظاهرا حق و حقوقش پرداخت نشده است.

اکبرپور تاکید کرد: میلیچ بازیکن خوبی است اما مربی تشخیص می دهد که یک بازیکن بازی کند یا نه. اینکه یک بازیکن از نیمکت نشینی ناراحت شود طبیعی است چون من خودم هم که بازی نمی کردم از نیمکت نشینی ناراحت می شدم اما نباید این ناراحتی را بروز داد چون این موضوع باعث ایجاد حواشی برای تیم می شود.

وی ادامه داد: نمی شود از میلیچ ایراد گرفت که چرا از نیمکت نشینی ناراحت شده چون بازیکن باید از نیمکت نشینی ناراحت شود ولی باشگاه هم باید مطالبات بازیکن را می داد. او یک بازیکن خارجی است و برای گرفتن پول به کشور ما آمده و باشگاه هم نباید بهانه به بازیکن بدهد که او ایران را ترک کند. خیلی ها با یک شکایت 2 تا 3 برابر پول خود را از باشگاه می گیرند و خیلی ها هم مثل ما 2 سال کار می کنیم ولی هنوز حق و حقوقمان را ندادند. من کار میلیچ را تائید نمی کنم اما باشگاه باید حق و حقوق این بازیکن را پرداخت می کرد.

بازیکن اسبق استقلال تصریح کرد: ما ایرانی ها به سختی، کمبودها و دیر پول گرفتن عادت کرده ایم اما یک بازیکن خارجی نمی تواند این شرایط را تحمل کند. وقتی میلیچ خانواده اش را به تهران آورده یعنی می خواست در ایران بماند اما وقتی مطالباتش پرداخت نشود قطعا از ایران خواهد رفت.