به گزارش پارس ، به نقل ازافکارنیوز، وضعیت مجتبی جباری بازیکن یاغی استقلال برای فصل آتی هنوز مشخص نیست. با این وجود این بلاتکلیفی دغدغه اصلی هافبک خوشفکر آبی ها محسوب نمی شود.

  دغدغه این روزهای جباری یافتن فردی است که بیانیه تند و آتشین استقلال را علیه او نوشته است! بیانیه تند و آتشین باشگاه استقلال علیه مجتبی جباری، کاپیتان این باشگاه تعجب خیلی ها را به دنبال داشت. بیانیه ای که امضای مدیرعامل را زیر آن داشت و حاکی از دلخوری شدید فتح الله زاده از جباری و برخی تسویه حساب های ریز و درشت بود. با گذشت چند روز از انتشار آن هنوز تب تندی این بیانیه فروکش نکرده است.

متن این بیانیه باعث ناراحتی مجتبی جباری از باشگاه استقلال شده و این بازیکن با جدیت و از طریق دوستان نزدیک خود به دنبال پیدا کردن اسم بیانیه نویس آبی پوشان است. جباری در محفلی خصوصی درباره این بیانیه گفت: این بیانیه کار فتح الله زاده نیست چون چنین ادبیاتی ندارد و حتی آنقدر سواد ندارد که بتواند چنین بیانیه ای را حتی از رو بخواند!

مطمئن هستم که یکی از دوستان مطبوعاتی وی این بیانیه را نوشته و تنظیم کرده و البته کار روابط عمومی هم نیست چون مدیر روابط عمومی باشگاه اصولا در نوشتن متون مداحی در ستایش از مدیرعامل و سرمربی تخصص دارد! شنیده ها حکایت از آن دارد که جباری تهدید کرده در صورت بازگشت می داند با این بیانیه نویس چه کار کند!