به گزارش پارس به نقل از فارس، علی دایی در نشست خبری بازی با راه آهن گفت: هر چند دیر است اما سال نو را تبریک می گویم. فردا بازی سخت و حساسی با راه آهن داریم. ما به ۳ امتیاز این بازی احتیاج داریم. برای ما این بازی خیلی حساس تر است و تمام سعی مان را می کنیم که فردا ۳ امتیاز را بگیریم. راه آهن تیم خیلی خوبی است و در این چند هفته گذشته امتیازات خوبی گرفته و از منطقه خطر خودش را دور کرده است. آنها برای حفظ نتیجه می آیند اما اگر فوتبال شرایط نرمال داشته باشد ما می توانیم برنده شویم و ۳ امتیاز بازی را بگیریم و دلمان را به بازی آخر خوش کنیم و جشن قهرمانی بگیریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه دو میلیارد وزارت ورزش به بازیکنان و مربیان پرسپولیس پرداخت شده یا نه، گفتن: متأسفانه این پول به حساب فدراسیون ریخته شده است و قرار بود از طریق سازمان لیگ به حساب بازیکنان واریز شود. قبل از عید این پول واریز شده اما متأسفانه تا امروز یک ریال هم نگرفتیم. نمی دانم چه اتفاقی افتاده!

وی ادامه داد: قرار بود تا قبل از بازی با داماش یعنی اول فروردین ماه این پول پرداخت شود اما این امر صورت نگرفت. قول دادند تا قبل از بازی با راه آهن این پول پرداخت شود و شماره حساب ها هم گرفته شد اما تا امروز خبری از پول نشده است.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: امروز متوجه شدم متأسفانه وزارت ورزش در نامه ای محرمانه سه شرط برای پرداخت این پول گذاشته است؛ اولین شرط این است که تا بیش از ۵۰ درصد به کسی پول ندهد. شرط دوم اینکه به کادر فنی و عوامل اجرایی پولی ندهند مثل اینکه کادر فنی از کره دیگری آمده است سوم اینکه شرط آخر خنده دار است و گفته اند تا می شود تخفیف بگیرند مثل اینکه آمده ایم خرید کنیم.

دایی ادامه داد: من یک عذرخواهی باید از مردم انجام بدهم. زیرا فکر می کردم وزارت ورزش به ما کمک کرده و این پول را واریز کرده و از آنها تشکر کردم اما بدون اینکه این پول واریز شده باشد و از این مسئله خبر نداشتم از آنها تشکر کردم. مثل اینکه آقایان حساب کرده اند حدود ۱۲ میلیارد به بازیکنان و کادر فنی بدهکارند. پس از این همه مدت آمده اند ۲ میلیارد پول داده اند و خواسته اند کمک کنند آن هم با این همه شرط و شروط. نمی دانم چه کسی باید جواب بازیکنان را بدهد. نمی دانم چگونه بازیکنانم بدون دریافت پول کار خود را انجام می دهند. آقایان پول را در حساب فدراسیون ریخته اند و قول داده اند نمی دانم چرا قبل از این بازی های حساس چنین اتفاقاتی و مسائلی درست می شود. چه کار باید کنیم؟ در کجای دنیا چنین اتفاقی رخ می دهد؟ چه باید گفت؟ چگونه می خواهم جواب بازیکنان را بدهم؟ همین جا جا دارد موضوعی را بگویم و آن اینکه متأسفانه هر وقت یک نفر به ما کمک هم می کند پس از آن برای او مواردی را به وجود می آورند و علایق شخصی خود را در این زمینه دخیل می کنند. جا دارد از هدایتی تشکر کنم باز هم به معرفت و مردانگی او که پس از بازی با داماش به بازیکنان پاداش داد و قرار است این پاداش امروز تقسیم شود. به نظرم اگر می گفتند خودمان تلاش می کردیم و از دوست و آشنا و کسانی که پرسپولیس را دوست دارند کمک می گرفتیم خیلی راحت تر می توانستیم مشکلات را رفع کنیم.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: از آقایان خواهش می کنم کاری که برای ما نکرند باری از روی دوش ما برنداشتند حداقل باری روی دوش ما نگذارند بگذارند کار خودمان را بکنیم. نمی دانم کجای دنیا این مسائل دیده می شود واقعا اظهار تأسف دارم که چنین شرایطی برای تیم به وجود آورده اند.

دایی در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: متأسفانه یکی دو بازیکن ما مصدوم هستند و جا دارد به خانواده عباس زاده هم به خاطر از دست دادن یکی از بستگانش تسلیت بگویم و برای آنها آرزوی صبر دارم. خوشخبتانه محرومی برای بازی فردا نداریم.

وی در مورد اینکه خبری در این مدت از مسئولان و مدیریت باشگاه نبوده و گویا آنها در مسافرت بودند، و همچنین قراردادی که باشگاه پرسپولیس اواخر سال گذشته با بانک رسالت منعقد کرد، گفت: من نباید در مورد قرارداد صحبت کنم زیرا من آن را نبستم که بخواهم درباره آن توضیح بدهم گویا قرارداد در همان زمان به خاطر برخی بندهایش منتفی شده است. در مورد مسئولان باشگاه هم باید بگویم حرف شما درست است چند وقتی است از آنها خبری ندارم من از هیچ کس به غیر از آقای منتقمی خبری ندارم نه پیگیر ما هستند و نه دنبال کارهای ما.

وی افزود: نمی خواستیم سال نو را به ما تبریک بگویند پس از بازی با داماش هم هیچ خبری از آنها نشد. در مجموع شرایط سخت و دشواری داریم اما کار خود را انجام می دهیم. اگر کسانی مثل هدایتی نبودند هم اکنون شرایط مان مشخص نبود. ما کار خود را انجام می دهیم و در دو بازی آینده هم به هر گونه ای که شده بازی را در می آوریم و خدا هم امیدوارم کمک مان کند و بتوانیم قهرمانی را از آن خود کنیم. شرایط بحرانی و خیلی سختی را داریم بیش از سه چهار ماه است که تنها کار می کنیم و کسی کنار ما نیست.

دایی در مورد اینکه آیا به نظرش این مسئله وجود دارد که تمایل ندارند پرسپولیس با علی دایی قهرمان شود، گفت: خیلی وقت است که من به این موضوع رسیده ام. نه تنها حس بلکه شاهد این موضوع هستم. دوست ندارندکه قهرمان شویم اما ما به این مسائل کاری نداریم مطمئن باشید تا اخر هم کار خود را انجام می دهیم و همینطور با قدرت به کارمان ادامه می دهیم هچه آن بالایی صلاح بداند اتفاق می افتد تنها مسئله ای که برایم مهم این است که بتوانم شب با وجدان راحت بخوابم و تمامی کارها را به درستی انجام داده باشم.

دایی در مورد اینکه دیدار فردا آخرین بازی خانگی پرسپولیس خواهد بود و از تماشاگران چه توقعی دارد، گفت: هواداران همیشه کنار ما بودند و مدیون آنها هستیم. بعد از لطف خدا لطف هواداران شامل حال ما بوده است هیچ وقت ما را تنها نگذاشتند مطمئن هستم که فردا هم آنها به ورزشگاه می آیند و به ما کمک خواهند کرد.

دایی در خصوص اینکه یکی از روزنامه های دولتی اعلام کرده بهادر عبدی و فرزاد آشوری به علت عدم حضور در دیدار مقابل پرسپولیس در بازی پیشین راه آهن اخطار گرفتند، گفت: این روزنامه ورزشی از دولت قبل هم با من مشکل داشته است و تا دلتان بخواهد برای من تیتر زده اند. این هم آخرین موردش است نه تنها بهادر عبدی و فرزاد آشوبی شاگردان من بوده اند که بیش از ۵۰ درصد بازیکنان راه آهن شاگردانم بوده اند. همگی آنها هم جزء بچه های خوب و غیرتی هستند که در فوتبال هم خیلی کم هستند.

وی ادامه داد: ما با نداری ها در تیم ساختیم و تیم را در لیگ نگه داشتیم. سال قبل هم بهترین نتایج تاریخ راه آهن را در لیگ گرفته ایم به تک تک بازیکنان افتخار می کنم خدا را شکر همه این بازیکنان به خصوص آن دو نفری که نام بردم با غیرت هستند اما روی این مسئله مانور دادند در حالی که عبدی بیش از ۵-۶ گل به پرسپولیس زده است و آشوبی هم همیشه بهترین بازی هایش را مقابل پرسپولیس انجام داده است. اینکه بگویند به خاطر مربی قبلی اش اخطار گرفته درست نیست.