به گزارش پارس به نقل از ایسنا، امیر قلعه نوعی در جمع خبرنگاران درباره اردوی استقلال در اوکراین و اهداف این اردو گفت: ما در این اردو به دنبال چند هدف هستیم. اول اینکه به هماهنگی بهتری برسیم چراکه از لحاظ هماهنگی هنوز صددرصد آماده نشده ایم. از سوی دیگر این اردو به ما کمک می کند تا از لحاظ اخلاقی و رفتاری هم با بازیکنان بیشتر هماهنگ شویم.

او در پاسخ به سوالی درباره بازیکنان جوانی که امروز در بازی دوستانه به میدان رفتند، اظهار کرد: در بازی دوستانه نتیجه چندان مهم نیست ما به دنبال اهدافی بودیم که به آن رسیدیم. بازیکنان ما کمی امروز خسته بودند و ما تلاش داریم در اردوی اوکراین این فشار را کم کنیم. در مجموع از بازی آنها رضایت دارم، هرچند توانمان صددرصد نبود اما عملکرد آنها نسبت به آینده دلگرم کننده بود.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که چه زمانی تیمش کامل خواهد شد، بیان کرد: فکر می کنم تا آخر هفته قبل تیم ما کامل باشد البته تا یکشنبه دو بازیکن دیگرمان به ما اضافه می شوند و دو خارجی هم می آیند که تست بدهند. با یک خارجی هم تا آن موقع قرارداد امضا می کنیم و ان شاءالله تیم را کامل تر می کنیم.

قلعه نوعی در پاسخ به سوالی درباره سرنوشت جباری نیز گفت: ان شاءالله مساله او هم حل می شود.

سرمربی استقلال در پایان و در پاسخ به سوالی درباره صحبت های مطرح شده پیرامون پیوستن خسرو حیدری به سپاهان افزود: این حرف ها شایعه است.