به گزارش پارس ، سید مهدی سید صالحی در گفت وگو با فارس، در خصوص آخرین شرایط پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه طبق برنامه ریزی های کادر فنی شرایط تیم بسیار آرام و خوب است و فقط دعا می کنیم تا بازی مقابل تراکتور سازی همه سالم باشند.

وی افزود: به دنبال این هستیم تا بازی قابل قبول را در اولین گام مقابل تراکتور سازی به نمایش بگذاریم و اگر قسمت شد دست پر ورزشگاه آزادی را ترک کنیم.

سید صالحی ادامه داد: تراکتور تیم بسیار خوبی است چون جلالی به عنوان یکی از بهترین مربیان فوتبال ایران کار خود را بسیار خوب بلد است از طرف دیگر زینی زاده هم در مدیریت تراکتور بسیار موفق بوده و آنها امسال تیمی بسیار خوب بسته اند ولی ما هم می خواهیم از اولین قدم استارت محکمی بزنیم و فقط برد می خواهیم البته به دنبال یک بازی منطقی و جوانمردانه هم هستیم.

وی در پاسخ به سؤالی که دوست داشتید در اولین قدم به تراکتور سازی برخورد نمی کردید گفت: برای ما فرقی ندارد همه تیم هایی که در لیگ برتر هستند قابل احترامند و ما نباید دنبال اول و آخر باشیم. باید با همه تیم ها آماده بازی باشیم. انشاء الله استارت خوبی بزنیم و با سه امتیاز زمین را ترک کنیم.

مهاجم قرمزپوشان در پاسخ به سؤالی که پس از رفتن انصاری فرد کار تو بسیار سخت و انتظارات بیشتر شده، یادآور شد: نمی خواهم مقابل هواداران پرسپولیس روسیاه شوم. قبل از آمدنم به پرسپولیس از خدای بزرگ مدد گرفتم. هیچ ادعایی هم در این فوتبال ندارم چون بین فوتبالیست های حال حاضر ایران عددی نیستم. فقط لطف خداست که همیشه به من آبرو داده که انشاء الله خدا این آبرو را مقابل هواداران پرسپولیس از من نگیرد.

سید صالحی در پاسخ به سؤال دیگری که اگر به تیم ملی دعوت شوی قبول خواهی کرد یا خیر گفت: خوشبختانه مشکل خانوادگی من حل شده و اگر لیاقت داشته باشم در خدمت تیم ملی هستم.

وی در پایان درباره نتایج ضعیف پرسپولیس در بازی های دوستانه گفت: بازی دوستانه برای رفع نقاط ضعف است و مطمئن باشید ما در بازی های رسمی اشتباه نمی کنیم. کادر فنی در دو بازی گذشته به بهترین شکل نقاط ضعف را شناسایی کرد و ما می توانیم بهترین استفاده را از این دو بازی ببریم.